Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 19 Mei 2014

Gambar2 Kapal Terbang Khas MAS Yang Bersedia Untuk Ambil Panda Najib Dan Rosmah.


Dah siap pun kapal terbangnya.

Khas lagi tue. Mesti suhu dalam kapal terbang tue perlu disesuaikan dengan cuaca yang panda biasa. Baru2 ini dalam kenyataan terbitan BH ada menyatakan bahawa ;

1. Panda yang aku beri nama Najib dan Rosmah akan tiba di Malaysia sebelum 31 Mei 2014.

2. Najib akan melawat China pada 31 Mei depan. Urusan diplomasi.

3. Dan panda2 itu akan dijadualkan tiba ke Malaysia pada minggu2 akhir bulan Mei ini.

4. Kapal terbang dan beberapa perkara penting tengah giat dipersiapkan oleh kerajaan bagi menjemput panda sewaan selama 10 tahun itu bermula pada tahun ini.

5. Gambar rumah panda seperti yang tersebar di laman2 sosial sejak beberapa minggu lepas ;


Panda pada asalnya sepatutnya datang ke Malaysia pada April 2014 namun ditangguhkan sebulan bagi memberikan laluan kepada penyiasatan misteri kehilangan #MH370 disamping bagi menghormati keluarga China yang masih lagi dalam keadaan marahserta trauma terhadap MAS dan Malaysia khususnya berikutan insiden kehilangan pesawat paling pelik dalam sejarah kemalangan pesawat dunia.

Dan panda2 itu akan mula datang dan menginap di Malaysia selama 10 tahun dengan mendapat jagaan khas dan layan superb serta mendapat belaian kasih sayang terindah dari kerajaan UMNO BARISAN NASIONAL  yang mana majoriti rakyat Malaysia tak pernah dapat dari kerajaan sendiri.

Hish..

Untung la kau PANDA. Siap buat muka mengedik lagi. Aku pang karanggggggg..

KAH KAH KAH


BTW panda Najib dan Rosmah (nama yang aku berikan khas untuk dua ekor panda tue) tunggu la. Nanti aku datang melawat korang okay. Apa boleh buat. Dalam pada membenci UMNO dan keputusan2 bengong dorang ia tetap tidak dapat menghalang diri aku dari melihat panda live depan mata. 

KAH KAH KAH

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...