Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 17 April 2014

Laporan Polis Kes Azan - Pakcik Said Nafi Ahli PAS, Terima Ugutan Bunuh.

Amboi.

Menteri2 ko merompak, mencuri, menindas dan menzalimi rakyat takde pula terima ugutan bunuh.

Haha..

Untuk rekod dalam beberapa hari yang lepas sejak tersebar satu laporan polis mengenai aduan pakcik Mohd Said mengenai bacaan Alquran yang kuat dan AZAN pecah speaker (nyaring), pakcik tersebut pada awalnya telah diserang oleh masyarakat dan jiran2 setempat.

Melatah dulu.

Dah penat melatah baru tanya. Apasal pakcik report polis pakcik? <-- Lepas puas maki hamun, jatuh hukum, melalak, meroyan.

Bila dah dengar penjelasan dari wakil pakcik tersebut rujuk sini ==> http://sozcyili.blogspot.com/2014/04/penjelasan-sebenar-kenapa-pakcik-said.html

Maka baru la kendur sikit serangan2 terhadap pakcik tersebut. Pun begitu, bukan la serangan2 terhadap peribadi pakcik tue berhenti pula. Cuma kurang je. Baru2 neh terima ugutan bunuh pula.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Oii.. ugutan bunuh tue..

Orang yang menjaga hubungan dia dengan Allah takan buat ugutan bunuh. Ini yang aku tahu. Aku selalu kena ceramah benda neh. Pasal apa aku kena ceramah? Pasal perangai aku pun kelaut juga. Kalau kita jaga hubungan kita dengan tuhan, kita jaga juga hubungan kita dengan manusia. Kita jaga juga apa yang betul dan salah. Kita memang tak sempurna tapi sekurang2nya benda yang besar2 macam membunuh kita takan buat. Sebab apa? Membunuh salah satu dosa besar yang digariskan dalam Islam. Apa itu pejuang Islam ke bila bercakap pasal pembunuhan yang sia2?

Haha..

Yang tak tahan tue. Penyokong2 UMNO sibuk kaitkan pakcik tue sebagai ahli PAS sehingga dia terpaksa tampilkan diri untuk menafikan hal tersebut. Kepada orang2 UMNO yang meroyan, sahutlah cabaran pakcik tue. P check kat PAS betul ke tak pakcik tue ahli PAS. 

Haha.

Untuk tidak memberikan tanggapan yang salah, aku nak juga nyatakan bahawa penyokong2 PR pun sibuk p tuduh pakcik tue orang2 UMNO. Orang2 partisan yang taksub neh cenderung lari topic. Instead of tengok permasalahan sebenar mereka cenderung fikir dulu orang neh parti apa? Orang tue parti apa? Masa untuk kaitkan kesalahan dia dengan parti yang dia anggotai sudah tiba. Bukan apa, dalam sesetengah kes kalau ko kaitkan perangai dia dengan idelogi parti dia mungkin memang kena dengan jalan cerita. Tetapi kalau itu je modal ko walaupun dalam cerita2 tak berkaitan boleh buat orang semak kepala tau. Fikir2kan sama.

Penafian pakcik Said ;


 Berikut penafian pakcik Mohd Said bab dia anti azan ;



Klik gambar untuk bacaan yang lebih jelas.

Lantak lue orang la nak terima ke tidak penjelasan dari pakcik tersebut. Janji dia dah sampaikan apa2 yang dia nak sampaikan. Kalau dia ada salah silap kat mana2, betulkan dengan cara yang berhemah. Mentang2la pakcik tue bukan sapa2. Senang aje nak buli2kan. Kalau pakcik tue Najib mesti pejuang2 Islam UMNO suruh nasihatkan dan doakan yang baik2. Kalau pakcik tue Anwar, mesti pejuang2 Islam PR suruh nasihatkan dan doakan yang baik2. Tetapi disebabkan pakcik itu bukan pula Najib dan Anwar, maka pembulian berskala besar dilakukan sebab pakcik tue nobody. Macam aku juga. Nobody. Masyarakat memang suka buli nobody.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...