Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 3 Mei 2013

Pengakuan PANAS Warga Indonesia Pasal Pemberian IC [VIdeo Inside]

Risau gak aku.

Terang2 nampak muka kakak neh. Harap2 dia tak kena apa2 la. Harap2 dia dilindungi. Korang tengok pengakuan panas neh. Tengok baik2. Ada disebut beberapa perkara. Nama BN pun ada disebut dalam video neh.

Dan lagi satu, kakak tue siap cakap yang kawan dia yang dapat IC tue, siap 'action lagi' = berlagak la sebab dapat IC kan.

Hish.

Aku geram.

Sakit ahti seme cukup.

Korang tengok video neh sat ;

 
      

Urusan aku dengan warga asing neh simple je. Simple je aku cakap. Ko datang sini ko nak kerja ko kerja. Ko kerja cari la rezeki halal untuk ubah kehidupan ko. Aku tak kisah. Aku rasa takde sapa2 pun kisah. Janji ko tak kacau orang.

Tapi kalau ko datang sini, ko nak mengundi, AWAS ye.

KAMI AKAN PERHATIKAN PERGERAKKAN KORANG SEPANJANG MASA. 

LEBIH2 LAGI PADA 5 MEI.

INGAT tue.

Dan lagi satu, kita juga kena ahti2 sikit. Kot2 akan ada pengundi2 warga asing yang disuruh untuk sengaja pergi mengundi, supaya kita boleh rasa marah dan dalam tak sedar kita telah lakukan sesuatu yang dasat. Ini pun perlu diperhatikan.

Pendek kata, sesama kita kena aware sebarang kemungkinan yang timbul dan juga jangan sesekali bertindak sendirian. Jangan melakukan apa2 keganasan. Hanya rakam, dan cakap baik2. Ingat geng, selangkah ke arah keganasan bermaksud selangkah membuatkan kita dituduh melakukan provokasi. Masing2 bertenang dan terus pantau keadaan.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...