Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 1 Mei 2013

Hot : Bapa Saiful Bukhari Azlan Tarik Balik Kenyataan Maaf.

Kita orang di KBSB memang dah jangka. Kita orang memang dah fikirkan kemungkinan ini. Sebab tue kita orang tak beria2 sangat melayan kenyataan bapa Saiful tue. Sekadar update2 apa yang patut ikut situasi semasa je. Dan akhirnya kemungkinan2 yang KBSB pernah jangkakan sebelum ini bertukar menjadi realiti pada hari ini. 

Rugi tak main bet.

KAH KAH KAH

Berikut kenyataan bapa SBA yang UTURN beberapa hari sebelum hari pembuangan undi 5 mei 2013 tiba ;

Bapa kepada Mohd. Saiful Bukhari, Azlan Mohd. Lazim hari ini menarik balik dua kenyataan akhbar beliau yang mengatakan anaknya telah diperguna oleh beberapa pihak untuk memfitnah Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam kes liwat yang berlaku ke atas anaknya pada tahun 2008.

Azlan dalam sidang akhbar yang diadakan di salah sebuah hotel di Balakong di sini hari ini berkata, beliau juga mengumumkan keluar daripada menjadi ahli parti Keadilan Rakyat (PKR), berkuat kuasa mulai hari ini.

Beliau berkata, kenyataan beliau hari ini dibuat bukan atas dasar desakan sesiapa ataupun dipengaruhi mana-mana pihak sebaliknya beliau melakukannya atas kesedaran dan rasa insaf.

"Kejadian liwat yang dikakukan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah benar dan ia bukan satu konspirasi politik untuk menjatuhkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Saya juga ingin menarik balik permohonan maaf saya kepada Datuk Seri Anwar dan keluarga beliau," katanya yang turut memohon maaf kepada seluruh ahli keluarganya terutama kepada anaknya, Mohd. Saiful Bukhari, yang telah dikhianatinya ekoran tindakannnya yang terdahulu.

Beliau juga berkata, pernah melakukan sumpah laknat bersama anaknya di masjid dan berharap dengan kenyataan yang dibuat oleh beliau hari ini, pengakuan ini dapat menyelesaikan segala kekeliruan yang telah timbul ekoran kenyataan beliau termasuk di majlis-majlis ceramah di Pulau Pinang dan Sg. Petani, Kedah pada 23 dan 24 Mac lalu. - UTUSAN ONLINE

Rujukan :  http://live.utusan.com.my/Event/Laporan_Langsung_Pilihan_Raya_Umum_ke-13






Dalam sidang akhbar yang sama, bapa SBA, Azlan Mohd Lazim turut mengumumkan keluar parti PKR serta merta. Dia juga memberitahu tidak berminat menyertai mana2 partisan selepas ini.

Yolah tue. Macam aku tatau ko sokong siapa sebenarnya.

Selepas di panggil secara tiba2 hari tue kerana tukar kenyataan, lepas neh dakwaan akan digugurkan. Sebab tue aku cakap dorang2 yang suka cakap pusing2 neh tak boleh di harap sangat.

Macam si Azlan neh, then sebelum tue Deepak. Hapa pun tak boleh dorang neh. Berwaspada la. 

Hehe

Lihat video di bawah.

 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...