Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 18 Januari 2013

Abu Aqif Bengang Ustaz Fathul Bari Kawin Lari Di Thailand.

Tajuk video. Bukan tajuk yang aku buat oke.

UFB bagitau bahawa ;

1. Dokumen yang telah tersebar tue benar

2. Memang sah dia kahwin kali kedua.

Pendapat aku ialah lantak p la dia nak kahwin 4 sekalipun, hak dia. Janji dia tak mencuri dan melakukan zina apa jek kita nak bengang2 kan? Memang betul selama neh ada nya penyokong2 umno yang dok perli2 pemimpin2 pas suka kahwin banyak dan blalabla.. apa pun diharapkan kita jangan termakan dengan cara mereka berfikir. 

Bukan apa mereka neh hanyalah menjadikan otak dan akal sekadar perhiasan di kepala. Bukan untuk di manfaatkan. Maafkanla mereka.

Video berkaitan ;

 

Tindakan SAMAN? 

Sebenarnya isu neh ada pro dan kontra. Kalau ini ialah dokumen rahsia. Lepas tue didedahkan bagi tujuan mengaibkan UFB, ini bukan tindakan yang patut disokong melainkan UFB merompak wang rakyat. Benda yang tak babitkan wang rakyat actually bukan urusan kita. Kita boleh suka dan tak suka tetapi inila hakikatnya.

Sejak bila rumahtangga UFB menjadi priority kita ek? 

Jika hari neh kita main kisah UFB kahwin dua esok lusa nanti bila sesiapa kahwin dua maka umno pula akan main. So sampai bila ia akan berterusan? Isu2 yang dibangkitkan dalam HKR terus lesap dan lesu. Takde highlight pasal isu2 peribadi dah take over.

Jangan.

Jangan sesekali harapkan bahawa geng2 umno akan berhenti main isu peribadi. Oleh kerana mereka takan, maka kita la kena hentikan terlebih dahulu. Andaikata lepas neh ada pemimpin pr kahwin dua then umno buat isu kita bleh bagi contoh yang ufb pun kahwin dua tapi kami rileks pasal apa bila pemimpin pr kahwin dua hang tak boleh rileks?

Dari sini la geng2 partisan akan menilai kita. Ini masa kritikal. Spekulasi tarikh pru dah tersebar. Ini bukan perkara main2 geng. Mari la kita kembali sebarkan isu2 penyelewengan dan isu2 peribadi macam neh sila la campak ke tepi. Bukan apa, kita nya matlamat ialah putrajaya. Peduli hapa UFB nak kahwin 4 sekalipun? 

Aihzzzz aku rasa nak gelak kah3x tapi tak boleh. Masih murung dengan kematian ahli keluarga terdekat. Update neh pun saja2 sebab nak release tension. Oke la bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...