Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 15 Disember 2012

Penduduk Batu Pahat, korang meh sini kejap.

Korang nak amek lesen tak? Hehe. Murah siot. Ada discount lagi tu. Tak silap aku kalau nak amek lesen motor sekarang rate dalam 180 ke atas kot. Aku pun tak pasti. Tapi lebih kurang la. Itupun sebab waktu puncak. Waktu cuti sekolah so ada la discount. Dapat la rm180. Kalau bukan waktu puncak aku fikir tak dapat der rate rm180. Ikut syarikat juga la kot.

Oke sambung balik citer tadi. Neh hah UMNO ada buat promosi beb. Aku tolong sebarkan aje neh. Aku kan baik orangnya. Hehe.



Ada subsidi siot. Ko ada? Aku takde. Gila larh. Lesen motor bersubsidi dah zaman sekarang. Baru aku tahu.

kah kah kah

So kepada member2 yang belum ada lesen dan nak p amek lesen boleh la pergi terai apply kat situ. Khusus untuk penduduk batu pahat je oke. Bila lagi nak merasa subsidi secara langsung kan. BTW, ini khusus untuk mereka yang berusia 21 tahun ke atas je oke. So pepaham la. 

Bawa apa yang perlu di bawa. Kalau dah dapat maklumat berkaitan meh share dengan aku kat sini. Aku pun nak gak tahu apa permainan dorang kat situ pagi neh. Ini la masa untuk penyokong2 pakatan rakyat mengasah bakat lakonan korang. Apa lagi beb. Pergi la. Tarikh tamat hari neh oke.

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...