Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 14 Disember 2012

Mahasiswa, korang meh sini kejap.

Aku nak ajar korang satu benda. Cara2 nak jawab borang kaji selidik yang sedang diedarkan secara meluas di universiti sekarang neh. Sebenarnya borang2 macam neh dah lama disebarkan da. Berbeza universiti berbeza la masa pengedaran nya. Tujuan nya nak kumpul hasil kajian.

Dan hasil kajian tue pula akan dijadikan penanda aras buat bn untuk merangka strategi seterusnya. Bagi yang sokong bn lantak p la ko nak jawab macam mana pun. Ada aku kesah? Tapi bagi yang tak sokong bn korang kena take note. Ingat, memberikan mereka jawapan yang betul, hanya membantu mereka merangka strategi untuk menawan ahti pengundi muda.

Perkara terakhir yang korang taknak buat selaku penyokong2 pr ialah tidak membantu bn mendapatkan kemenangan majoriti bukan? So pastikan menjawab dengan betul ikut apa yang aku ajar, bukan menjawab dengan betul mengikut apa yang bn mahukan.

Tadi ada informer dah attachkan satu borang kaji selidik. Dari universiti mana tah aku pun tatau. Lihat bawah ;


Untuk jawapan no 1 sampai no 4 jawab Ya. Untuk jawapan no 5 jawab tidak. Untuk jawapan no 6 ikut negeri masing2. Agak2 kalau korang duduk bawah pr cakap je tidak. Kalau bawah bn, cakap je ya. Untuk kerajaan pusat jawab ya. 

Untuk nama pemimpin letak je 3 tertinggi. Najib, Muhyiddin dan Rosmah. Err silap. Nama Rosmah tue letak la nama mana2 pemimpin yang korang rasa nak letak. Asalkan pemimpin bn sudah. Jangan letak PR pula hehe.

Bagi korang memang la korang tak heran nak jawab dengan jujur. Sebab korang fikir ala apa juga strategi yang najib buat aku tak lut. Tapi diri kita tak boleh pentingkan diri. Kita mesti sekat bn dari mempengaruhi pengundi lain juga. Ini motif untuk kita mengelat dari survey ini oke. Fahamkan. Oke bai.  

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...