Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 14 Ogos 2012

Pasangan Gay jemput Anwar Ibrahim ke Majlis Perkahwinan.





Wowww...

Lihat kad perkahwinan di atas. Ianya mengenai pasangan gay yang mana telah melansungkan perkahwinan mereka di luar negara pada tahun lepas. Mereka kembali ke tanahair baru2 neh dan mengadakan majlis resepsi mereka di Malaysia.

Lihat bawah neh geng ;


Benda neh jadi kecoh di Malaysia sebab lelaki berbaju kot merah tue rakyat malaysia yang berketurunan cina. Dia juga seorang paderi. Aiiikk paderi boleh kahwin ka? Pasai pa aku tatau?

kah kah kah

Dia dah menyeleweng dari tugas asal paderi la. Dan, untuk pengetahuan korang, kristian juga menentang budaya2 seperti neh oke. So paderi gay neh bukan mewakili ajaran kristian sama sekali. Sebaliknya dia bawa diri dia jek. Senang cakap dia dah lari dari "akidah kristian".

Ngeo Boon Lin dalam kad kahwin di atas tue adalah paderi gay yang berbaju kot merah dalam gambar di atas. Manakala Phineas tue pula adalah lelaki berkulit hitam berbaju kot biru tue. Mereka berkahwin di Amerika dan perkahwinan tersebut didaftarkan di New York.

Baru2 neh mereka kembali ke Malaysia dan menjemput sekumpulan wartawan hadir ke majlis resepsi mereka di salah sebuah restoran cina. Lokasi kuala lumpur. Tue yang Ali Rustam siap berdemo jumaat lepas. 

Yang jadi isu sekarang ialah blogger umno mainkan topik paderi gay jemput dsai hadir ke majlis resepsi mereka. Gambar2 kad perkahwinan di atas aku petik dari blogger umno. Klik sini.

Apa yang dorang cuba nak gambarkan ialah ;

1. Paderi gay jemput dsai.

2. Dsai ialah gay.

Lhorrr.. 

Apa bodoh sangat blogger umno neh? Maaflah sebab aku jujur oke. Kalau kad perkahwinan tue untuk dsai sepatutnya ada pada dsai. Pasai apa ada pada korang pula? Ka paderi kristian tue p tayang kat majlis resepsi dia, saja untuk suka2?

kah kah kah

Next.. fitnah tak menjadi oke. 

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...