Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 16 Julai 2012

Hasan Ali cakap Azmin Ali berkongsi Bini.

Owhh oke.

Ini lah agaknya perjuangan akidah yang dimaksudkan oleh hasan ali kita. Dia keluar dari pas sebab nak mempertahankan islam lah konon. Kata nya pas sudah lari dari matlamat asal. Pas bukan seperti dulu. Owhh ye ke? Aku rasa melalui video kat bawah neh korang boleh nilaikan sendiri siapa yang lari dari perjuangan asal dan siapa sebenarnya yang dah ubah matlamat perjuangan nya.


 

Bagi aku, kalau ko ada saksi, ada info, maka ko patut cari bukti bahawa perbuatan itu wujud. Jangan gunakan medium ceramah untuk kutuk orang neh berzina, orang tue beromen, orang tue main belakang, orang tue main depan dan sebagainya. Aku dah muak. Rakyat malaysia pun dah muak.

Sekarang neh sesiapa pun boleh tuduh sesiapa dengan hanya menggunakan pentas ceramah. Yang A tuduh B, yang B tuduh A, kalau babitkan hal2 politik di kira ada maafnya lagi tapi kalau dah babitkan hal2 luar biasa seperti isu perzinaan itu sebenarnya sudah melampaui batas kemanusiaan.

Kalau menyakini isteri azmin ali berzina dengan lelaki lain [dia maksudkan dsai aku rasa] dan azmin ali redha dengan perbuatan tersebut maka cari lah bukti. Dakwa lah kat mahkamah. Apa sebab ko mengheret rakyat malaysia yang tak bersalah dengan pertuduhan tersebut?

Dari awal lagi rakyat malaysia tak berminat nak tahu hal seperti neh. Apa yang kami mahu tahu dan mahukan dari kesemua pemimpin2 politik ialah bagaimana polisi2 yang diperkenalkan oleh kerajaan boleh memberikan manfaat kepada rakyat dan bagaimanakah pembangkang boleh terus memastikan bahawa kerajaan boleh buat kerja dengan elok. Ini yang kami mahu tahu. 

Bab orang tue main dengan orang neh, orang neh beromen dengan orang tue ka apa ka seme kami takmo tahu. Kalau lue ada bukti, lue bawa je p mahkamah dan suruh jais siasat. Lue jangan dok canang merata tempat bab seks pasal kami bukan rakyat yang ketagih citer2 seks dari lue orang. Ada faham? 

Puiiiiiii

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...