Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 17 Julai 2012

ANWAR, ada makcik misteri cari ko.


Ini ialah seorang wanita. Wanita ini ialah wanita yang dikaitkan mempunyai hubungan yang amat rapat dengan dsai oleh ponti moden iaitu cik kak ummi hafilda kita. Namun selepas beberapa hari, wanita misteri tersebut akhirnya tampil membuat kenyataan balas di muka depan utusan mengatakan dia tiada kaitan langsung dengan isu rm3b yang diperkatakan oleh ummi hafilda.

Oke. Kes tersebut berhenti disitu. Nama wanita itu tidak disebut2 lagi. Ummi hafilda pun tersipu2 malu sambil buat muka ponti seposen sebab dah terkantoi main tuduh orang sebarangan. 

Tetapiiii..

Tiba2 jek wanita misteri tersebut muncul kembali dan mendesak dsai buat kenyataan untuk membersihkan nama dia. Aikkk? Makcik, kepala sudah pulih ka? Ada makan ubat ka? Makcik2, yang tuduh makcik tue kan nama dia kan.. ummi hafilda. Nak tengok muka dia tak makcik? Meh tengok kat bawah neh oke ;


Tengok muka dia baik2. Cam kan betul2 dan hafal dalam pemikiran makcik then makcik fikirkan cara macam mana nak contact wanita di dalam gambar di atas oke. Tapi kalau boleh jangan jumpa dia sorang2 oke. Saya tak berani jamin apa2 sebab saya pun takde idea camne nak atasi ponti moden makcik. 

Jangan salah tembak lain kali ek makcik. Yang tuduh makcik ummi hafilda tapi tiba2 dsai pula yang kena bersihkan nama makcik.. ish makcik neh buat lawak pula. Tak baik taw.. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...