Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 23 Julai 2012

Gambar2 UMNO bersama geng2 KOMUNIS!

PR = diresapi komunis + JI = pengganas = penjenayah!

Tuduhan terbaru ke atas PR. Tak konsisten betul. Kejap yahudi, kejap zionist, kejap pemberontak, kejap gerila.. terbaru komunis dan pengganas.. JI

KAH KAH KAH

LAWAK SIOTTTTT..

BURUK

JAHAT

TERUK

SALAH

KEJI

GANAS

Pasti ada kaitan dengan PR dan mereka2 yang tak ngam dengan kerajaan. Kadang2 bukan seme orang sokong PR pun. Dorang cuma sokong cause jek. Contohnya cam isu BERSIH, MAHSUH ISA dan isu PTPTN. Tapi tak pasal2 dengan dorang2 dengan pr sekali dilabelkan dengan pelbagai tuduhan. Well, actually, tak rugi pun kena tuduh2. Sebab yang rugi ialah bn bukan nya pr pun.

kah kah kah

Dan kat bawah neh ialah bukti yang pemimpin2 umno mahukan. Khususnya zahid hamidi. Kredit to tukanglawan oke. Nah zahid, layankan.










Mungkin lepas neh ada yang cakap komunis china lain, komunis malaysia lain. Jap. Sapa yang selalu cakap bahawa cina malaysia bawa agenda china komunis kat sini? Bukan aku rasanya. 

kah kah kah

Dan maybe lepas tue dorang cakap eley.. komunis da berevolusi larh beb. Bukan macam dulu2 lagi. Dah tue apa sebab takley fikir yang sama bila tuduh pr diresapi fahaman komunis plak? Apa sebab yang fahaman komunis china boleh dianggap baik dan selain dari china seme nya jahat2 belaka pula?

kah kah kah

Cari lah idea camne nak cilok oke. Aku sejujurnya tak berapa peduli dengan fahaman2 neh. Ko nak anti komunis ka anti freemason ka apa ka ko punya pasal. Aku tak minat nak anti apa2 pun. Sorryyyyy..

Sedap sangat kowt aiskrim neh.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...