Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 3 April 2012

Gambar pejabat NGO JATI Hasan Ali.



Gambar oleh MSO. Klik sini.

Sekarang neh aku mempunyai beberapa persoalan di minda ;

1. Mana hasan ali dapat duit untuk bayar sewa bulanan pejabat dia?

2. Mana hasan ali dapat sumber kewangan untuk membeli kesemua peralatan pejabat?

3. Kenapa hasan ali tidak mengadakan segala bagai sidang di pejabatnya sebaliknya berbuat demikian di rumahnya atau di hotel2 tertentu?

Persoalan2 neh sebenarnya tidak perlu di jawab oleh hasan ali kalau seriyus dia benar2 mahu memperjuangkan akidah. Betul2 aku cakap neh beb. Tapi oleh kerana dia bergerak sana sini guna label mempertahankan akidah yang mesra umno maka semua persoalan2 neh wujud di dalam minda aku. 

Lagipun apa jek kerja dia sekarang ek selain jadi wakil rakyat yang slumber mak enon tinggalkan kawasan dia? Kawasan dia tak berjaga beb sekarang neh. Memang dapat beriban tapi boleh ke nak bayar sewa pejabat apa seme? Aku bukan nak tuduh2 tapi kalau siyes dia menerima dana dan peruntukkan dari kumpulan yang pro parti tertentu, apakah tidak salah kita mempersoalkan kredibliti dia? 

Apatah lagi dalam setiap sesi jelajah dia hanya membalon pas semata2 padahal aim dia nak mempertahankan akidah jek kan? Yang dia dok pongpang kutuk pas tue buat apa? Itu kan dah lari motif asal.

Bila di fikir2 balik.. macam mana lah mso boleh dapat gambar neh kalau bukan orang dalam hasan ali sendiri yang tangkap dan edarkan kepada mso kan? Sudah semestinya orang2 sekeliling hasan ali pun dah mula nampak permainan hasan ali. Berubahlah sementara ada masa neh, satgi terlambat, jangan menyesal pula. Bai.

Ameno : Hehehe.. pejabat kosong sebab seme keluar gi makan kot.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...