Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 4 Januari 2012

PANAS : Soal-Jawab di tv3 malam neh pasal himpunan 901!

Peh..

Gile terbaik punya terdesak bhai.. takpe. Wa malas nak buat presumption kat sini sehinggalah rancangan tersebut  di ke-udara-kan terlebih dahulu. Tapi wa cadangkan malam neh wa, lue dan kita ramai2 tonton tv3 pada jam 11 malam neh untuk tengok sendiri apa benda yang polis nak bercakap pasal 901. 

Walaupun pdrm tidak menyebut secara langsung bahawa rancangan soal jawab neh nak mengupas tentang isu 901 tetapi memang neh lah yang POLIS [wakil mereka] akan buat. Aku percaya beb. Korang pun kena percaya gak dengan apa yang aku percaya neh. Siyes beb.

Lihat bawah neh ;


Dan walaupun si salleh neh aku tidak pasti apa peranan dia di dalam PDRM tetapi aku rasa, dia at least muncul di tv untuk mewakili suara ahti polis dalam isu 901. Yang aku kelakar kan.. punyalah berlambak2 kali perkasa dan geng2 umno berdemo selama neh, haram.. takde pun dorang sibuk nak buat rancangan khas bagai jemput orang itu neh untuk halang demo2 pro kerajaan bagai. Tapi bila ia anjuran PR tiba2 je polis dan geng2 kerajaan jadi rajin semacam. Siyes lawak dowh.

Time neh lah terkeluar seme hadis dan firman Allah swt pasal demo..

kah kah kah

Time neh lah demo tiba2 mengangugugat keselamatan orang ramai..

kah kah kah

Time neh lah tiba2 berhimpun menjadi kesalahan besar di malaysia..

kah kah kah

Kelakar dowh.. siyes kelakar.. apa benda lah si salleh neh nak gebang di tv3? Sama2 saksikan drama satusenpuntakguna di tv3 pada malam neh. Sejam setengah dari sekarang. Sempat lagi nak makan megi ka apa ka beb.

kah kah kah

Ameno : PR apa pun tak boleh...

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...