Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 1 Januari 2012

SB yang mahu menumbuk Adam Adli kini berada di Tanjung Malim.

Polis yang mahu menumbuk dan memberikan amaran kepada Adam Adli minggu lepas kini dipercayai dikesan berada di depan balai polis tanjung malim. Lihat bawah neh ;


Gambar yang diperolehi menerusi twitter oleh AMK. 

Gambar neh dipercayai baru sahaja diambil dan diupload di twitter untuk tujuan sebaran. Untuk rekod SB neh pernah menampar muka adam ketika dia membuat laporan polis di bukit aman akibat di ugut oleh penyokong2 kerajaan.

Dan kini dia muncul di balai polis yang menahan adam adli. Taktahu apa yang dia ingin cuba lakukan tetapi diminta awas jika ada sebarang provokasi yang dia lakukan, minta elakkan. Kita taktau apa niat dia tapi yang pasti isu kecederaan mahasiswa dan mahasiswa yang ditahan oleh polis, sudah pasti akan di spin oleh polis sehabis daya untuk meletakkan kesalahan di atas bahu mahasiswa semata2.

Kalau nak anggap kedua2 pihak bersalah, ok. Tapi kalau nak letak kesalahan di atas bahu mahasiswa jek, memang tak boleh sebab mustahil mahasiswa jek yang patut dipersalahkan dalam isu neh. Isu kecederaan serius neh jelas, polis perlu bertanggungjawab. Sampai masuk ICU. Adil kah? Perlu ke membelasah orang sehingga masuk ICU? Lue fikirlah sendiri. SOP apa tah yang digunapakai. Adoii.

Ameno : Apa pun tak boleh.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...