Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 10 Januari 2012

Saya pun boleh jadi PM - Ibrahim Ali.

Ini video yang korang mesti tonton. Aku boleh kata video neh memang kelakar. Ini bukan video ulangan. Ini ialah pengakuan terbaru Ibrahim Ali yang mengofferkan diri dia pun boleh jadi PM. Dia cakap kerja PM neh sangat senang. Bukan susah mana. Hanya perlu arah2kan orang jek.

Yeke najib? Betul ke apa yang ibrahim ali cakap kan neh? Ko, ada arah2kan dia najib sehingga dia tegar cakap macam tue? Orang kata manusia cenderung cakap apa yang dia alami dan rasa sendiri. So, aku rasa mungkin benar lah kot bahawa ibrahim ali pernah di arah2kan oleh perdana menteri malaysia.

Muahahaha..


Time neh larh lawan tiba2 jadi kawan. Siapa offer jadi presiden perkasa lagi. Hasan Ali mahu mempertahankan akidah umat islam. Ini memang satu usaha yang murni. Tapi biarlah gunakan kaedah yang berkesan. Kaedah yang dirasakan betul oleh hasan ali tidak semestinya berkesan. 

Apatah lagi bergabung dengan umno bagi mempertahankan akidah umat islam. Ini adalah disebabkan umno bukan mahu mempertahankan akidah umat islam, apa yang mereka ingin pertahankan adalah kuasa mereka sahaja. Yang neh Hasan ali kena cepat2 buka mata dan sedar sebelum terlambat.

Yang tak boleh blah tue si ibrahim ali neh siap bagitau perkasa neh semakin ramai ahlinya. Satu hari 200-250 ahli masuk register melalui online. Hehehe. Lucu siot. Tapi yang lebih lucu lagi dia pongpang sembang pasal 901 lagi. Dia cakap orang takan ramai datang. So? Ada kena mengena ka dengan dia orang ramai ka tak ramai?

Janji tak kaco dia kan? Yang penting dia nak berdakwah dan bersolat sunat lepas asar pada hari tersebut kan? So, apahal sibuk sangat dengan apa2 perkembangan demo 901? Last2 dia sendiri tak hadir semalam beb. Dakwah ke mana, solat ke mana, demo lagi larh kemana.

kah kah kah

Video di atas neh adalah bukti paling nyata yang ibrahim ali bukan sahaja ada badan yang besar, cakap dia pun besar. 

kah kah kah

Ameno : Dakwah? My foot!

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...