Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 10 Januari 2012

Sah ! Yuli telah mengaku diliwat DSAI !

Yar..

Yuli neh gila siot.

Dia betul2 mengaku pernah kena liwat dengan anwar ibrahim beb. Siyes neh. Lihat bawah neh ;



Aku fikir yuri tue account fake. Dah memang terbukti pun account fake. Dorang cakap yang original nya Yuli. Bukan Yuri. Tapi apahal yang original pun mengaku kena liwat gak beb? Takan meroyan plak? Ka yang neh pun fake gak? Kalau fake apasal tadi ada bebudak yang mengaku kenal siapa sebenarnya si yuli neh? Ka account dia dah di hack?

Gila siot. 

Jangan lah yuli. Jangan. Jangan buat lawak boleh tak? Kalau ko merepek lagi rasakan kaki aku di muka kao. Tak larat dah lawan hujah2 porno dan lucah umno neh. Aku fikir elok kita berlawan untuk sesuatu yang boleh meningkatkan taraf kehidupan aku dan ko [kecuali yuli si indonesian neh]. 

Patutlah si yuli neh ingore mesej aku kat dia tadi. Rupanya dia neh betul2 nak mengaku kena liwat. Chishing betul larh permainan politik di malaysia. Ini betul2 pachisowai. Aku tatau lah macam mana dorang nak proceed kes neh tapi aku fikir kalau sungguh2 media massa mainkan isu neh memang keji dowh. 

Jangan korang tatau. Walaupun benda neh nampak macam tak logik, tapi still ada orang2 yang percaya pada bloggers umno dan media arus perdana beb. Aku tak pasti akal dorang kat lutut ke atau kat mana2 ka tapi satu benda yang aku pasti akal dorang memang tak terletak di kepala beb. Siyes.

kah kah kah

Link si yuli meroyan ==> sini

Ameno : Kami benci Yuli Arianto

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...