Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 23 November 2011

Satim anak hantu umno Selangor jual tanah rezab orang melayu.


Satim,

Tak silap aku hari tue ko beria2 pongpang pasal isu pkns kan? Pasal gaji pengarah pkns yang makan juta tue kan? Good. Aku suka. Teruskan bongkar lagi. Agak tidak patut gaji pengarah pkns makan juta sebab tidak setimpal dengan kerja yang dia lakukan.

Gaji murah ataupun mahal bukan isu disini. Isunya ialah adakah gaji itu relevant dengan jawatan yang dia sandang. Itu jek.  Kalau relevant, okey go on. Kalau tak relevant, of coz kena bersedia mental fizikal pasal rakyat akan membambu sesiapa sahaja yang menyalahgunakan kuasa yang ada untuk kepentingan diri sendiri.

Tapi sekarang satim, 

Kenapa ko pula sibuk nak gadai rezab orang melayu neh? Satim2. Ko neh macam binatang yang boleh tukar2 kaler tue larh. Apa tah nama dia aku lupa. Tapi ko lebih dasat dari itu. Sebab selain boleh tukar kaler, lidah ko pun bercabang unlimited. Dasat.

Orang2 satim, 

Cuba korang perhatikan dokumen di atas neh. Dokumen di atas neh ialah bukti betapa kejinya satim apabila dia cuba untuk menjual tanah rezab orang melayu. Nanti dulu. Jangan nak bela2 satim. Jangan nak marah2 aku. Marah2 aku tidak akan menyelesaikan apa2 masalah penyelewengan satim dan umno. 

Sebaiknya korang pergi bunuh diri. Semakin kurang orang yang undi umno hidup, semakin kuranglah undi untuk umno dan semakin besarlah harapan untuk Malaysia direformasikan. So, apa lagi. Pergi cari pistol dan bunuh diri anda. Inilah masanya untuk anda berkorban bagi membolehkan kami hidup sejahtera di Malaysia neh. Sekian.

Dokumen penuh disini


Ameno : Umno hidup melayu mampos.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...