Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 14 November 2011

Jom keluar PKR dan masuk umno boleh dapat rm4,000 ribu woitt..




Peh.


Asal keluar pkr mesti masuk umno. <-- skrip wajib umno.

Asal masuk umno mesti kena bayar. <-- skrip wajib pkr

KAH KAH KAH

Terbaek..

Dah jadi macam skrip wajib dah. Memang ahli politik pakar membuatkan rakyat macam aku gelak. Woittt.. perut aku ada satu je le woittt.. korang nak pecahkan perut aku berapa kali hah?

kah kah kah

Baca lawak kat bawah neh ;


Ketua Cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) Petaling Jaya Selatan Hee Loy Sian menegaskan bahawa tidak wujud 180 ahli (PKR) keluar parti seperti yang diumumkan bekas Naibnya Suhaimi Saari.

Menurut beliau setakat ini melalui semakan yang dibuat hanya dua orang sahaja termasuk Suhaimi yang keluar dari PKR.

“Kita sudah siasat rata-rata mereka yang hadir pada program itu tidak menahu tentang agenda program itu yang mahu perserta yang hadir untuk keluar parti,”katanya kepada Sinar Harian semalam.

Menurutnya setakat ini pihaknya mengetahui sebanyak tiga buah bas bergerak dari Taman Medan ke Cameron Highlands yang rata-ratanya peserta terdiri daripada golongan belia.

“Program itu pada mulanya diberitahu hanya program riadah namun bila tiba di sana segala berubah selepas ianya dikatakan menjadi medan untuk individu keluar daripada PKR,”katanya.

Mengulas lanjut mengenai status jawatan Suhaimi di dalam cabang pjs,beliau berkata perkara itu akan dimaklumkan kepada pucuk pimpinan parti.

“Parti tidak pecat dia tetapi dia (Suhaimi) sudah secara rasminya keluar daripada parti dan selepas ini dia juga tidak mempunyai apa-apa lagi urusan dengan PKR,”katanya

Beliau yang juga Ahli Parlimen Petaling Jaya Selatan turut menegaskan naibnya itu kini sudah dibayar oleh Barisan Nasional untuk mengerakkan program belia di Selangor.

“Dia dapat
RM 4000. sebulan dari BN dan peruntukkan RM 200,000 untuk buat program belia di Selangor kita sudah tahu perkara ini sejak dua minggu yang lalu namun kita tidak gentar kerana sebelum ini dia bukanlah seorang ahli yang aktif dan tidak mempunyai pengaruh,”katanya. -SH-

Ahli takde pengaruh + tidak aktif = boleh jadi naib cabang? 

kah kah kah

Ahli takde pengaruh + tidak aktif = sanggup bn bayar rm4,000 sebulan + rm200,000.00 untuk buat program belia?
kah kah kah

Neh sapa yang bodoh neh? Meh aku bagi 3 pilihan. 

1. UMNO BODOH.

2. PKR BODOH

3. UMNO + PKR BODOH BERJEMAAH.
Sila pilih ikut suka hang..

kah kah kah

Ameno : Ahli politik banyak ada bakat pelawak..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...