Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 5 Julai 2011

[Video] Mari sertai BERSIH 2.0 - Polis henti edar risalah ok?


Nasihat daripada PDRM? Tak boleh pakai der. Risalah yang membazir dan buang duit. Agong dah bagi kelulusan untuk kami buat kat stadium so bakar je lah risalah2 bangang neh.

kah kah kah

Kesian patriot dan perkasa yang terpaksa batalkan perhimpunan mereka last2 minit. Yang lebih sadis dorang cemburu sebab Agong sudi jumpa bersih = kuning = kuning = geng ma. Dan yang paling dorang ahti hancur berdetak-detak bila bersih dapat permit langsung dari Agong untuk berhimpun. Permit polis? Boleh jalan lah. Kita orang ada permit lagi besar dari polis iaitu permit Agong. Aku sukaaa...

kah kah kah

Tapi kan polis kena lepaskan semua peserta2 bersih disebabkan bersih dah diluluskan oleh Agong. Dan menangkap peserta bersih bererti menderhaka kepada Agong. Adakah polis ingin menderhaka kepada Agong? Patuh pada Agong ataupun BN? Jangan lupa nasihat mufti bn kalau tidak mengikuti kata2 pemerintah, boleh kurangkan iman. Nak ke kurangkan iman masing2? Bukan aku cakap beb, tapi mufti lue sendiri cakap der.

Antara bn dan Agong, Agong lagi berkuasa bhai. So apa lagi polis, hentikanlah kerja2 yang tak berfaedah korang tue. Lagi satu aku harap perhimpunan neh boleh buat kat stadium yang berdekatan kl. Tak pun buat kat bukit jalil. Bukit jalil = ada LRT. So memudahkan pergerakkan kita. Jadi pilihlah venue yang bersesuaian dengan situasi okeyh.

Lagi satu ada orang umno perasan bahawa dorang awal2 dah bagi idea buat kat stadium tapi kita yang takmo. Laaa ko dengar sini penjelasan aku. Kita orang taknak buat kat stadium sebab masa tue kita orang nak jumpa Agong. Tapi sekarang bila Agong dah sudi jumpa kita dan bincang2, kita rasa molek lah buat kat stadium sebab dah dapat lesen besar Agong kan. Jadi yang korang perasan bagai nak rak kenapa? Cita2 kita orang nak jumpa Agong dah tercapai, dan cita2 kita orang nak hantar memo juga bakal tercapai sebab Agong izin kami berhimpun. Agong gelar kami kumpulan bersih.

Jadi kenapa? Korang marah? Ada aku kesah? Memang aku kesah. Aku kesah sangat2 sebab nak tengok korang bengang dan bengkek berapi2. Kan dah penat korang buat macam2 skrip untuk hancurkan bersih, last2 bersih tetap jalan. Kesian kan?

Kah kah kah

Padan lah muka.. sapa suruh pandai2 fitnah kuning. Ingat kuning tue warna rasmi bagi Agong. Agong pun marah taw bila korang pandai2 kutuk dan fitnah kuning. Hah.. sendiri cari pasal dengan warna rasmi Agong sendiri lah tanggung. Siap kena ceramah free lagi dalam titah Agong. Padan muka korang.

kah kah kah

Lihat video di bawah. Skrip orang yang dah kalah bila perhimpunan bersih mendapat kelulusan Agong ;



Ameno : Ada orang dah panas tue..

Share this

0 Comment to " [Video] Mari sertai BERSIH 2.0 - Polis henti edar risalah ok? "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...