Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 13 September 2018

Papa Gomo Tawar Diri Lawan Anwar Di Port Dickson. #Anwar4PD.

POLITIK | Media pro Barisan Nasional melaporkan Papa Gomo ataupun nama sebenarnya, Wan Muhammad Azri akan bertanding melawan Anwar di PRK Port Dickson.

Menurut Tun Carlos, Papa Gomo dianggap mempunyai banyak rahsia pelik Anwar Ibrahim dan itu mungkin menjadikan beliau calon sesuai berbanding Muhammad Hassan, bekas Menteri Besar N9.

Untuk rekod, Papa Gomo kalah saman apabila pada 28 Februari 2014, Mahkamah memutuskan blogger itu didapati bersalah kerana menfitnah Anwar Ibrahim dalam satu skandal seks.

Hanya pada 2017, barulah Papa Gomo menyelesaikan kesemua bayaran saman berjumlah 951,000 kepada Anwar Ibrahim disamping bayaran 50,000 sebagai kos di mahkamah.

Ini berikutan kelancangan mulut blogger yang terkenal suka menulis mengenai seks dan fitnah itu yang begitu cabul memcabar Anwar menyaman dirinya.

Berikut laporan oleh cybertroopers BN itu;

TUN CARLOS | PAPAGOMO TAWAR DIRI LAWAN ANWAR DI PORT DICKSON

Exco Pergerakan Pemuda UMNO, Wan Muhammad Azri atau lebih dikenali sebagai Papagomo telah menawarkan untuk bertanding di Port Dickson melawan Anwar Ibrahim.

Timbalan Presiden UMNO iaitu Tok Mad Hassan dikatakan calon sesuai untuk bertanding di situ.

Azri mempunyai pendapat yang berbeza kerana menurutnya Anwar Ibrahim akan menang di Port Dickson kerana pengundi Cina dan India akan mengundi Anwar manakala Melayu akan terbahagi dua.

"Anwar tetap menang manakala Tok Mad menjadi mangsa fitnah dan persepi jahat terbaru yang direkayasakan oleh Anwar dan konco-konconya sebagaimana fitnah yang Rafizi lemparkan keatas DS Najib Razak."

Azri menasihatkan supaya UMNO tidak gadaikan pemimpin yang bersih menjadi mangsa kerakusan fitnah dendam manusia bernama Anwar.

Azri menawarkan diri untuk diletakkan sebagai calon BN jika pucuk pimpinan parti bersetuju yang mana beliau sanggup menjadi punching bag kepada Anwar Ibrahim semasa kempen nanti.

Ada yang berpendapat jika UMNO merestui tawaran Azri, pertandingan ini dilihat sangat klasik kerana semua tahu Papagomo mempunyai banyak "rahsia pelik" Anwar Ibrahim. - 13 September 2018.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...