Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 7 Mei 2015

Gambar2 Petugas Media Yang Cedera Kononnya 'Dibelasah' Penyokong PKR.

Hmm.

Ramalan.

- Ahli atau penyokong yang taksub melampau.

- Sabotaj dari parti lawan.

Ini je klue yang ada.

Lihat gambar ;







Macam neh kau kata menuju ke arah politik matang? 

Gila la kau.

Kejadian berlaku di SK. Tanah Liat. 

Memetik info yang dilaporkan oleh Malaysiakini.


Kekecohan terus berlaku di Permatang Pauh, kali ini insiden baling batu di antara kedua belah penyokong sehingga berlaku adegan tumbuk-menumbuk selepas berlaku 'perang mulut' di antara kedua pihak penyokong di Pusat Undi Sekolah Kebangsaan Tanah Liat.
Walau bagaimanapun, kekecohan tersebut berjaya dileraikan oleh pihak polis yang bertugas di tempat kejadian. Jarak di antara kedua penyokong yang terlalu dekat (kurang 50 meter) juga dikatakan menjadi punca awal pergaduhan.
Posted by Saya Benci Harga Barang Naik! on Wednesday, May 6, 2015

Dan petugas media yang cedera seperti dalam gambar di atas sedang menjalankan tugas ketika kejadian. Masa itu la kena 'batu' tak memasal. Itu menurut info yang diterima la. Buat masa sekarang kes masih dalam siasatan. Macam biasa. Setiap kali sesiapa tercedera dan dikaitkan dengan parti itu ini, penyokong2 parti berkenaan akan bersifat defensive dengan alasan wajib ada.

Pada penyokong PR. Mereka akan cakap. Ini SB. Petugas media itu SB. Atau yang baling batu itu SB. Pendek kata serba serbi SB. Takde yang tak SB.

Pada penyokong BN pula. Mereka akan kata kesemua yang tercedera lukakan diri sendiri. Sendiri pukul diri sendiri untuk raih simpati.

HA HA HA

Gila arh dorang neh.

Dan, kejadian yang hampir serupa juga berlaku di SMK Guar Perahu.

Nah, video berkaitan ;

Penyokong PR VS BN.
PRK Permatang Pauh terus dicemari pergaduhan. Kali ini, di hadapan SMK Guar Perahu, berlaku kekecohan selepas penyokong PKR di dakwa memulakan kekecohan dengan menumbuk penyokong Umno.
Pergaduhan meletus selepas kedua-dua kumpulan mula saling mengejek terhadap satu sama lain sejak 9.30 pagi. Bagaimanapun polis berjaya meleraikan pergaduhan tidak lama selepas itu.
Posted by Kami Benci Saiful Bukhari! on Wednesday, May 6, 2015

Menang jadi arang. Kalah jadi abu. Dah tak relevan dah zaman sekarang.

Menang, wakil rakyat dapat gaji tinggi, ahli2 partisan habuk pun tak dapat apa-apa. Yang kalah pun sudah la kalah lepas tue memperbodohkan diri lagi sebab bergaduh2 bagai demi politik.

Itu yang sesuai untuk situasi di atas.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...