Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 25 Februari 2015

Buat Kad Kahwin Mahal-Mahal Takpe Plak Kan Rosmah?

Rosmah neh betul la penipu.

Kan hari tue dia komplen bab caj home service yang makin meningkat di satu forum penjelasan GST. Then beria-ria la menteri kau si Ahmad Maslan bagi respon balas. Nanti pihak kami akan mengkaji apa yang disuarakan oleh Rosmah dan blbalblablablblabla.. 

Nampak macam Rosmah kau neh terjejas la dengan kenaikan caj home service untuk cat rambut dia kat rumah tue.

Dari gaya nampak macam dia terasa la juga yang 1,200 untuk cat (dye) rambut dia sebenarnya mahal. Agaknya kalau tak dicat rambutnya maka semua dah jadi kaler putih kot. Agak aku je la.

And then tadi aku nampak orang dah mula pakat2 sebar kad kahwin jemputan untuk tetamu VVIP ke perkahwinan anak perempuan Najib. Yang kahwin dengan orang luar negara tue le.

Ini yang tersebar la.





Jadi kisahnya macam neh.

Kad kahwin taraf VVIP neh kena balas la. Tengok pada kad jemputan memang standard VVIP la. Harga mesti power juga. Benda neh pun bukan tahan lama. Lepas habis kahwin habis macam tue la juga.

Bukan la aku menyemak sangat nak mengumpat mama Rosmah kita neh. Tapi aku meluat la. Pongpang pasal kos cat rambut meningkat. Nampak macam dia tak suka la terlibat dengan benda2 yang mahal nak mampos neh. Tapi ko semua tengokla kad kahwin anaknya macam mana. Kad kahwin pun mahal nak mampos. So apa yang pelik pula jika Rosmah melanggan yang mahal untuk buat rambut. Nampak? Benda tue dia sendiri yang langgan. Bukan orang paksa dia langgan. Ini memang stail dia hidup. Cara dia hidup. Memang mewah dan bertaraf VVIP. Kenapa dia komplen benda yang dia sendiri memang suka ahti nak buat. Mengarut sangat. Cakap aje la kau semua nak bagi hint yang home service ke apa service ke tertakluk kepada GST. Tak payah buat wayang sangat. Meluat kot. Btw, selaku pengumpat rasmi kau, takde ke terfikir nak jemput aku ke perkahwinan anak kau wahai Rosmah? Aku pun teringin juga nak makan kat perkahwinan orang mewah. 

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...