Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 16 Disember 2014

Beli Anugerah Doktor Kehormat - PAS Perlu Jawab Spekulasi Yang Tersebar Ini.

Apa yang berlaku? Ini merujuk kepada satu sebaran berita yang terpapar di Harakahdaily yang seterusnya telah menyebabkan orang berspekulasi bahawa PAS telah mengiktirafkan seseorang yang membeli PHD dari universiti ONLINE SCAM terkenal.

Kronologi.

1. Merujuk kepada berita yang dilaporkan ;


Rujukan berita penuh disini.

2. Dan baca ini ;



3. Then baca ini pula ;


4. Setelah membaca semua point2 yang diutarakan di atas aku berfikir ada baiknya PAS menjawab spekulasi yang tersebar itu memandangkan PAS pun seolah2 bangga geng dia dapat anugerah ijazah kehormat. Itu yang sampai update artikel satu untuk tujuan pembanggaan berskala besar.

Kan?

Aku taknak buat apa2 tuduhan. Dan mereka2 di atas pun bukan buat tuduhan. Sekadar spekulasi dan andaian berdasarkan apa yang mereka research tentang universiti tersebut.

Jadi, kita tunggu la geng2 PAS jawab. Betul ka Omar Mohammad mendapat anugerah dari universiti scam ataupun apa.. maksudnya, betul ka Omar dan PAS Kelantan kena tipu ke apa sampai mereka sendiri tak sedar tertipu akibat kegagalan untuk berbuat research sebelum main terima je ke ataupun ada pihak2 yang menipu kerajaan negeri..

Hehehe..

K. Bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...