Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 13 Oktober 2014

Ini Bukti Anwar Ibrahim Tidak Tidur Di Pembentangan #Bajet2015.

Kalau dah geng UMNO kaki fitnah tue kaki fitnah la juga. Kesian Anwar. Tak pasal2 jadi bahan kita semua. Maaf Anwar Ibrahim. Jangan marah oke.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Oke. Kita start diskas diskus jap.

Mula2. Sebaran geng UMNO.



Dipanaskan oleh Papa Gomo dan FOBN.



Semua video neh adalah bersumberkan visual oleh RTM. Tak kira la visual dua kamera atau satu kamera, semuanya datang dari RTM. Dalam gambar pertama, ketika siaran live, nampak tak dia ada tulis kat situ Astroawani.com?

Aku rasa itu dia tengok online, live tapi dari sumber website Astro Awani versi English.

Cuma sekarang neh Astro Awani dah perkemaskan video ucapan bajet 2015 dengan penambahan watermark channel mereka namun masih lagi bersumberkan dari RTM. 

Rujuk sini untuk korang pastikan point aku neh.

Gambar tue viral. Anwar kena bahan. Tapi rupa2nya dia hanya kelip mata. Ada dua video yang korang boleh rujuk. Berdasarkan dua jenis paparan kamera. Sengaja kita letak dua jenis paparan supaya geng2 BN neh tak boleh tuduh konon2 kita sengaja amek angle rakaman yang lain sehinggakan dorang boleh manipulate perbezaan tersebut.

Lihat versi pertama ;



Ini versi kedua ;

Dan jika kau tangkap gambar time dia kelip mata, memang nampak macam tidur. Hakikatnya DSAI difitnah kononnya tidur padahal dia cuma kelip mata aje. 


Hadoi ai.

Harap2 Anwar Ibrahim bertabah. Dan semua yang dok sebarkan perkara yang tak betul tentang hal neh jom la kita pakat2 betulkan balik. Jangan ego. Mengaku salah lebih baik. Daripada berlagak nak mampos dan teruskan fitnah. Itu yang tak betul. Mengaku buat silap bukannya perkara yang jahat pun.

Kbai. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...