Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 27 Jun 2014

Gara-gara Masuk DAP, Wanita Cantik Kena Serang.

2 hari yang lepas ada seseorang masuk DAP. Nak tahu sapa?

Tengok ;



Owh. Rara rupanya masuk DAP.

Rara neh start terkenal sebab ;



Gadis BERSIH. Bukan setakat gadis BERSIH aje, kulit dia pun memang BERSIH. Senang cakap orangnya cun melecun la katakan.

Sebenarnya. Sebelum2 ini pun ada je wanita melayu samada bertudung ataupun tidak bertudung menyertai DAP. Cuma mereka tak dikenali sangat.

Dalam kes Rara, oleh kerana dia agak terkenal maka tak pasal2 tindakan dia menyertai DAP mendapat kritikan dan penghinaan dari geng2 UMNO.

Contoh poster yang dibuat untuk jatuhkan maruah seorang wanita ;


Ewah ewahh.. sedapnya buat poster pakar urut batin siap sebarkan no telefon orang lain. Mak bapak ko tak ajar ke nak hormat orang?


Sentap juga aku baca bila dia label RARA bohsia perasan cun.

Aku rasa dia neh tak pernah jumpa RARA kot. Bila ko jumpa RARA nanti bukan ko akan cakap dia perasan cun. Sebaliknya ko akan perasan dia memang cun. 

Lagi satu. Dia bukan BOHSIA la, bodoh. Sedap2 aje buat tuduhan rambang.


Ini lagi sorang.

Masuk DAP = maksudnya kena serah diri ke?

Aku rasa dorang2 neh tak faham maksud MENYERTAI PARTI POLITIK kot. Jangan samakan apa yang BERLAKU dalam UMNO berlaku pada parti2 lain juga. Kan dulu kecoh kisah UMNO menghidangkan PUTERI UMNO sebagai HABUAN SEKS dalam pemilihan parti. Betul?

Rujuk sini.

Apa yang berlaku dalam PARTI UMNO tak berlaku dalam DAP. So jari jemari tue kasi cantik sikit dalam menaip la. Sedikit sebanyak kawan2 pasti terasa juga kalau korang dok kutuk2 tindakan RARA dengan cara yang kurang sopan macam si RARA neh dedicate masuk DAP untuk jadi PEREMPUAN SUNDAL pula.

Seseorang berhak masuk mana2 parti politik sekalipun. Selagi mana parti2 politik tersebut diiktirafkan oleh undang2 dan berdaftar dengan ROS. Tindakan RARA yang mahu menyertai DAP adalah pilihan dia sendiri. Suka tak suka ke apa ke kena la hormat. Bukan dia mencuri hak sesiapa. Dia gunapakai hak dia sendiri.

Kalau ko nak masuk UMNO. Apa layak aku kutuk tindakan ko masuk UMNO? Tak layak juga. Lantak ko la. Ko nak masuk parti perosak sekalipun.

MUAHAHAHA.. 

Kesimpulannya. 

Raikan kepelbagaian. Hormati hak individu selagi mana dia tak kacau hak korang.

Simple as that.

Kbai. 

Rujukan posting yang mengutuk Rara disini.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...