Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 19 Januari 2014

Wajah Pemuda Yang Dibelasah Dalam Flash Mob Sokong PM Tersebar.

Punca pergaduhan dikatakan bermula dari perang mulut. Pro PR VS pro UMNO. Selepas itu merebak kepada pergaduhan fizikal. Pemuda tersebut dikasari sehingga jatuh terbaring sebelum di selamatkan oleh orang2 UMNO juga.

Laporan oleh TMI.

Rujuk gambar ;


Sikap sebahagian yang berdemo flashmob neh memang buruk. Aku boleh faham bab ludah. Boleh faham bab bakar. Boleh faham bab menjerit2 terpekik terlolong mengutuk menghina mencaci maki mengejek dan sebagainya. Tapi aku tak faham kenapa korang perlu bertumbuk bagai? Tak sedar ke belah sana pun rakyat tertindas, belah sini pun rakyat tertindas, pendek kata semua pun tertindas. Yang bangang2 pergi bergaduh sesama rakyat tue buat apa?

BODOHHHHH!!!!!!!

Flash mob bermula pagi. Di hadapan pejabat wakil rakyat PKR. Yang mana beberapa hari sebelumnya Lee Kai Loon buat flash mob suap kangkung ke patung replika wajah Najib. Maka flasmob anjuran oleh beberapa NGOs pro BN dan UMNO neh bertujuan membalas semula tindakan tersebut yang mereka sifatkan sebagai biadap dan menghina PM.

Yelah tue.

Aku rasa di banding dengan beri makan kangkung dengan meludah + memijak + membakar lebih sopan lagi yang beri makan kangkung tue.




OooOoOoOoo..



Marah orang biadap dengan bersikap biadap rupanyaaa..

Apa pun dengan terbelasahnya pemuda tadi maka aku percaya mission PERKASA PEKIDA DAN UMNO dalam mempertahankan ISLAM sudah lengkap. Sempurna. Terlaksana. Kerja selesai. Tahniah ek!




Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...