Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 18 Mac 2013

Anwar Nafi Terlibat Dalam Hubungan Seks Songsang.


Penafian sudah dibuat. Sudah cukup sampai disini. Penafian sudah dilakukan. Anda tanya adakah itu dia? Dan dia dah jawab, itu bukan.

Lihat bawah neh ;

Opposition Leader Datuk Seri Anwar Ibrahim has denied being the man in a series of pictures on the Internet showing two men groping and kissing each other.
The photos, which were put up on several blogs, were purportedly screen grabs of a video.
Approached by reporters after a dialogue session organised by the Anwar Ibrahim Club at One World Hotel here yesterday, Anwar said: “I have already said that I deny it. This is a disgusting political gimmick executed by Umno.”
Asked if he would take legal action against the bloggers, he said: “I don't know yet. I'll let my lawyer handle it.”
In the series of 14 black-and-white photos, a man resembling Anwar is seen kissing and hugging a man dressed in white.
There are also photos of the man shirtless and walking around nude in what appears to be a hotel room.
Although no other information was uploaded, there were implications that more were to come on the blogs.
Jangan taksub der. Itu memang anwar tue. More bukti to come.

Taksub kepala hotak kaw. Penyokong2 PR dan non partisan bukan taksub. Well errr oke. Ada yang taksub. Tapi bukan semua. 

Sekarang bukan isu taksub. Sekarang cara korang selesaikan isu tak menepati kehendak yang err yang negara islam patut amalkan.

Disini, korang menuduh oke. Fine. Then yang dituduh menafikan. So untuk membuktikan korang dipihak yang benar maka bawa kes neh ke mahkamah. Siasat habis-habisan. Lakukan ikut saluran undang2. Biar mahkamah dan bukti membawa kemenangan kepada korang. Nak risau apa? Korang ada bukti ma. Biarkan keadilan bercakap bagi pihak korang. Undang2 ada. Ia bukan perhiasan di malaysia. Gunakanlah ia.

Jangan korang rasa terpukul kalau penyokong pr tak percayakan korang. Dorang ada alasan yang kukuh untuk menolak penulisan korang. Bahkan korang sendiri pun lebih tahu apa benda yang korang sendiri tuliskan selama neh. Ayat, perkataan, tulisan ia hanya sesuatu yang ko boleh tulis suka2. Tetapi pada hakikatnya jauh disudut ahti ko, ko tahu berapa banyak dah korang sebarkan fitnah.

Korang sedapkan diri korang dengan berkata dalam ahti, aku melakukan fitnah atas tujuan yang baik. Tetapi pada hakikatnya, untuk kita berjalan ke syurga, baik dan buruk tidak boleh bercampur. Atau duduk sekali. Letak la apa jua alasan sekalipun selagi kita sebarkan fitnah dalam keadaan kita sedar itu adalah fitnah, ia bukan benda betul.

Kalau benda buruk yang kita buat, burukla ia. Bertaubat je sebaik2 jalan.
Kalau benda baik yang kita buat, ia benda baik. Bukan untuk berbangga at least ada la deposit untuk ke syurga.

Begini je la cara kita menyelesaikan. Jangan paksa penyokong2 pr mempercayai korang. Dan dalam masa yang sama jangan merosakkan masyarakat dengan penyebaran lucah dan porno secara terbuka. Jika itu korang buat, maka penyokong2 pr patut sedar ini adalah masa untuk boikot apa jua rancangan mereka untuk alihkan focus dan tujuan kita berkempen disini. Kalau korang nak layan juga, nak jawab juga suruh dorang bawa kes ke mahkamah.

Jaja ke kita pun apa kita boleh buat? Takan nak suruh kita bunuh anwar? Jangan undi PR? Apahal plak? Anwar Ibrahim kat permatang pauh tue jek. Paling2 koman pun orang akan berfikir begini, ahh aku undi PR bukan sebab anwar. Aku sokong PR pun bukan sebab anwar. Takde masa eh aku nak tolak PR sebab anwar. Hanya orang2 yang kat permatang pauh je boleh tentukan apa yang dorang nak. Dorang yang bakal undi anwar. Orang lain tiada kaitan. Dan dorang taknak amek peduli jauh sekali masuk campur. 

Apa pun yang anwar buat samada betul ke tak betul ke aku sendiri secara jujurnya lebih suka selesaikan ikut jalan undang2. Aku bukan di posisi nak cakap hey itu fitnah, eh itu betul. Ia just aku tatau dan tak mahu tahu. Zaman untuk aku biarkan diri aku dipengaruhi sudah berlalu. Aku takan hilang focus untuk layan isu remeh temeh neh. Bawa ke mahkamah. Dakwa. Bukti ada. Betul?

Korang boleh pongpang puas2 di dalam mahkamah. Cakapla apa saja ketika itu. Matlamat tak pernah menghalalkan cara. Untuk buat benda betul, cara yang digunakan juga perlu betul. Simple ma. Melainkan korang buat benda tak betul. Maka jangan heran jika korang gunakan cara yang tak betul juga. Oke bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...