Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 12 Februari 2013

Penyokong UMNO sedih Najib di Booo tapi masih tatau malu..

Mula2 sekali mentaliti bangang orang umno.

Confirm ka yang cakap NOO tue semua orang cina? Bangang gak eh. Bukan orang cina jek p rumah terbuka tue. Ada ramai je kaum lain. Mungkin majoriti cina. Tetapi tak semestinya hanya orang cina je cakap NOOOO.. bila najib tanya are you ready for bn.

Kalau korang terbaca komen2 di blog dan facebook memang terserlah kebangangan dan kebengangan orang2 umno bila isu najib mendapat nooo dan boooo mendapat respon dan hits yang sangat2 tinggi. Bahkan media luar turut mengulas hal tersebut. Cuma media dalam malaysia jek berlapik dalam menyampaikan berita. Sedangkan perkataan NOOOOOOOOOO dan BOOOOOOOOOOOOO jelas kedengaran bila najib tanya beberapa kali are you ready for bn.

Komen2 dorang juga sangat racist dan terserlah. Bahkan mengutuk2 cina dengan pelbagai tohmahan. Bullshit betul. Nak cakap cina cakap je la cina. Buat apa ko cakap cina penang babi. Cina babi. Cina tak kenang budi. Sial. Penumpang dan pendatang. Yang bodoh tue PM kau. Tiada sesiapa pun yang memaksa najib tanya are you ready for bn. Najib tanya atas kerelaaan ahti. Dia yang nak tanya. Maka orang pun bagi la jawapan ikhlas. So what? Kalau tak suka NOOO as answer maka janganla tanya. Susah apa?

Sendiri tanya.

Lepas tue nak marah bila dapat jawapan yang tak sama seperti kehendak ahti.

Mana boleh nak paksa2 orang jawab sepertimana yang ko nak?

Kalau tak suka dengan jawapan maka janganla tanya in the first place. 

Aku minta korang tue terima je hakikat. Macam komen2 kat bawah neh hah ;

 
Kan.

Dok tuduh2 aku edit. Edit kepala BAPAK kau. Ini bloggers no 1 korang pun cakap benda yang sama. Apa citer?

KAH KAH KAH

Baca la luahan orang2 UMNO yang kecewa. Face it la. Senang. Terima hakikat dan move on. Bukan dok melalak tuduh2 orang, kutuk2 orang, hina2 orang last sekali sakit ahti sebab menfitnah orang. BANGANG punya penyokong UMNO. BANGANG NAK MAMPOS plak tue.




Enam Jahanam February 12, 2013 at 11:03 AM



Kadang-kadang naik menyampah pulak dengan PM kita ni. Asyik nak bela Cina Penang tu. Memang BN akan kalah di Penang Datuk Seri Oi.... Saya sebagai orang melayu mula merasa sebagai warga kelas 2. Sudah tidak dianggap penting lagi kerana undi saya sudah tidak lagi diharapkan. Jika macamni jangan terkejut nanti ramai orang melayu mengucapkan selamat tinggal Umno. Suasana sekarangni menyebabkan saya penyokong kuat UMNO merasa tidak selesa. Nak menyebelahi PAS macam tak boleh harap. Susah lah gini.

Anonymous,  February 12, 2013 at 10:38 AM
jangan sampai pulau pinang mnjadi sngapura ke 2 yg terlepas ke tangan cina babi


Anonymous,  February 12, 2013 at 10:45 AM


pemimpin melayu seperti ini hanya jual malaysia kepada cina dan india, seperti yang jual singapura kpd orng cina.




Anonymous,  February 12, 2013 at 11:05 AM
kalau bn nak menang di penang harus letakkan org melayu sebagai ketua menteri.cina lg untung.undi bn ka dap ka ,yang penting bangsa cina.sebab tu org cina tak kisah.yang jd mangsa org melayu,semakin lama ramai yg lari sebab tak ada org nak bela nasib org melayu.harap najib berani ambil calon melayu di penang sebagai ketua menteri baru melayu penang akan bangkit sokong bn termasuk aku.

Anonymous,  February 12, 2013 at 11:16 AM
najib ko dengaq tak! ketua menteri penang kena org melayu!kasi org cina takut dengan kerajaan.jgn kasi muka.semua depa nak bolot.

Anonymous,  February 12, 2013 at 11:22 AM
Sebagai anak jati Pulau Pinang dan turut serta semasa DS Najib di aibkan oleh majoriti kaum cina yang jelas bersikap racist (samada nak mengaku atau tidak memang itulah kenyataan nya)memang bersetuju sangatlah dengan saranan supaya di "ketepikan" Pulau Babi ni dan tumpukan perhatian pada negeri negeri majoriti penduduknya menghargai dan memerlukan bantuan kerajaan pusat.
Pulau Babi ni pasti akan kekal sepenggal lagi dan munkin lebih lama lagi selagimana Anwar belum mampus lagi. Pulau Babi sudah semakin hampir menjadi Singapork kedua dan nampaknya itulah harapan Guan Eng dan sekutu sekutunya lebih lebih lagi masyarakat Cina yang rata ratanya racist (walaupun bukan semua).
Tak usah membazir lagi wang untuk Pulau Babi ni.

 

Anonymous,  February 12, 2013 at 10:27 AM
Kenapa PM kita bila berucap dimajlis cina suka guna bahasa inggeris mana pergi bahasa kebangsaan ?

Anonymous,  February 12, 2013 at 10:38 AM
Sgt sedih n takut dgn situasi skrg n bakal mendtanf..adakah melayu sudah lupa..

   


Anonymous,  February 12, 2013 at 10:21 AM



Memang betul saranan Gomo tu. Persetankan Cina2 di Penang dan tumpukan pada negeri2 yang di kuasai BN. Apa guna pelaburan & bantuan jika tidak di hargai. BN perlu bangunkan negeri2 lain semaksimum yang mungkin agar memakmuranya melimpah ruah. Cina2 DAP sememangnya tidak sedar dek untung dan ini lah akibatnya jika terlalu berlembut dengan mereka. Biarkan mereka kerana Penang akan menjadi pusat gangster, pengeluar dadah, pusat pelacuran, pusat cetak rompak dan semua aktiviti haram yang simomin dengan bangsa Cina yang menjadi punca kekayaan mereka. Sememangnya bangsa Cina tidak akan menyokong BN lagi walaupun mereka ahli MCA. Sokongan mereka pada calon melayu PKR & PAS hanyalah kerana mereka tahu yang melayu dalam PR boleh diperbodohkan dengan sangat mudah. Kepada Melayu yang masih rasional jangan marahkan nyamuk kelambu di bakar.....

 

KAH KAH KAH

Aku suka. Aku lagi suka kalau semua rakyat malaysia mengundi PR. Peduli hapa aku dengan LGBT, FREEMASON, SYIAH, YAHUDI dan blablablabla semua tue. Teruskan misi dan matlamat kita, jatuhkan rejim BN. Ingat dengan menjatuhkan kerajaan yang EGO NAK MAMPOS, baru kita boleh move on. 

Baru kita boleh bentuk malaysia neh ke arah negara yang lebih maju, berdaya saing dan menjaga kebajikan rakyat. Ini langkah pertama. Semua tuduhan, persepsi dan tohmahan terhadap PR, kalau korang percaya memang la korang BANGANG. Dalam dunia neh takut kepada Allah bukan kepada manusia. Orang yang takut kepada PR dia BANGANG nak mampos.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...