Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 12 Februari 2013

Jawapan Balas Pembaca Berita RTM isu Najib di Penang

 

manusia tidak pernah puas. semuanya serba salah. beri salah tak beri salah. psy dtg msia dah buat konsert kira bagus la. bukan duit rakyat yg diguna pakai pun. tak caj duit tiket pun. free for all.. dah tu ada pulak puak2 bengong yang jerit kat videocam sendiri NO bila PM tanya R U READY FOR BN.

bhgn majoriti besar yang jawab YES tak di upload ke internet pulak :-p. apa pun sejak berita rtm pkl 10 mlm semalam RTM dah siar dlm berita VISUAL yang majoriti jawab YES bila PM tanya R U READY FOR BN.

apa lah bengong pembangkang. tak sedar ke semua stesen tv dengan kamera2 yg canggih merakam semua perlakuan di lokasi?! tinggal balik dan preview je utk dpt kebenaran fakta.

bengong2 yg setakat jerit kat dvcam masing2, baik balik rumah buat 'home video' hantar kat program 'BEST HOME VIDEO'

pendek kata, berhemah lah jikalau hendak bergaduh pun. hv some 'class'..

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH 

Kelakar la akak neh. Kelakar nak mampos.

Akak,

Semua yang upload video tue upload dari pelbagai sudut, kebetulan mereka upload dan kebetulan kesemua dari mereka [si pengupload] sama2 jerit no kan?

Lepas tue bila mereka jerit noo walaupun suara seorang tetapi kedengaran macam suara ramai orang kan? Mungkin dorang gunakan magic tertentu betul tak?

Lepas tue kan.. punyalah RTM risau, cuak, takut, gusar dan etc2, maka terpaksala RTM upload baru kan, untuk tepis tanggapan buruk yang timbul akibat dari video nooo tue kan?

Itu yang RTM dapat rakaman versi YES kan?

Isu penting ke pada BN?

Apa yang BN nak takut kak? Kalau majoriti jerit YES = majoriti.

Yang minoriti jerit no = minoriti.

Majoriti = undi VS minoriti = undi = sapa menang? MAJORITI la.

Menang PRU bukan kira sapa jerit paling kuat, kan?

Menang PRU berdasarkan jumlah kiraan undi, kan?

Jadi BN nak risau apa? Dia kata majoriti cakap YES.. kalau dia beria2 tepis dan menjawab geng2 yang sebarkan video yang edit, puak2 bengong yang jerit noo kat kamera sendiri neh..   bukan kah itu bermaksud BN lebih risaukan benda yang konon nya tak sahih berbanding sahih [majoriti cakap yes]?

Hish, akak. Please la. Akak tue pembaca berita oke. Saya fikir akal anda sepatutnya lebih cerdik dari saya. Pengalaman, usia dan pelajaran sepatutnya meletakkan anda di depan saya. Tolong la.

KAH KAH KAH        

Kepada sesiapa yang nak berinteraksi dengan dia bleh p sini. Wall dia public. Tapi kena follow dulu arh. ==>  https://www.facebook.com/suriani.abdul.rahman

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...