Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 5 Oktober 2012

Video Azalina Othman Mengamuk Tersebar.

 

Azalina ada point. 

Kalau dia susun point dia betul2 orang takan focus bab dia mengamok. Orang akan focus bab point yang dia mahu dan sedang sampaikan. Tapi gaya penyampaian yang salah menyebabkan orang focus bab penyampaian dia. Bukan bab point2 dia.

Azalina tuduh orang bayar untuk berhimpun.

Macam aku cakap tadi. Azalina ada point. Tapi janganla buat tuduhan melulu dan digabungkan sekali dengan point2 yang dia sedang sampaikan. Orang akan focus kat bab salah je. Isi cerita or point2 yang dia sedang sampaikan akan jadi pointless sebab cara dia membawakan point tu tak betul.

Apa salahnya dia kemukakan pertanyaan. Betul ka peserta perhimpunan di angkut dengan bas? Dibayar rm30 sekepala untuk berhimpun? Dia tak dijemput untuk berhujah tetapi dituduh pengecut, adil ka? Kalau dia susun cara dia menyampaikan hujah adalah lebih molek. Tetapi tuduh2 orang bayar rm30 untuk berhimpun adalah tuduhan yang tidak molek.

Meskipun aku tak boleh nak sahkan tuduhan tersebut tidak benar, azalina juga tidak boleh sahkan tuduhan tersebut benar. Maksudnya disini tuduhan tersebut tiada asas, tiada bukti. Ia hanyalah tuduhan dan kekal sebagai tuduhan sehingga terbukti sebaliknya.

Jika ada bukti mereka dibayar then tampilkan. Cakap tanpa bukti neh dah terlalu ramai wakil parlimen buat. Mereka cakap dan cakap dan cakap tapi bila minta bukti? Haprak. Ini mungkin disebabkan untuk buat satu kenyataan hanya memerlukan satu kenyataan dan akhirnya kenyataan dibuat sewenangnya2. Hapa pun tak boleh.

Saksikan video di atas oke. Bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...