Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 5 Jun 2012

Video penari seksi berjoget di majlis anjuran PKR tersebar - Mesti tonton.

Tengok dulu video kat bawah neh oke. Siap ada bendera parti lagi. Banner seme cukup.


 

Dah tengok? Bagus. 

Terkejut tak? Jangan dulu. Sebab ada yang cakap majlis neh kena sabotaj. Aku tatau mana satu yang betul dan mana satu yang salah. Oleh kerana keadilan tue terpakai untuk seme pihak maka marilah kita mendengar dulu penjelasan PKR atas isu neh.

Ya atau tidak PKR menganjurkan majlis tersebut?

Ya atau tidak PKR menjemput mereka untuk membuat persembahan?

Jika video neh betul maka makan lah makian dari aku. Jika video kat atas neh ada kisah disebaliknya maka mohon dibuktikan dengan keterangan yang sewajarnya. Jangan dok pongpang2 cakap itu neh fitnah fitnah dan fitnah. Sebab cakap2 nafi bukan bukti der.

Bukan aku cakap tak mungkin PKR kena fitnah tapi at least buktikan dulu video kat atas neh fitnah. Super impose ka, tindihan ka apa ka. Aku tak boleh nampak ia macam video yang diedit sebab bukan kepakaran aku. Jadi kalau apa sahaja kelopangan yang wujud mengenai video di atas neh maka kita mohon PKR keluarkan keterangan berserta bukti.

Jangan hanya guna modal bercakap dan bercakap. Pasal zaman sekarang cakap sesiapa pun boleh. Orang boleh bercakap pasal A, pasal B pasal C tapi belum tentu orang yang mendengar cakap2 dia akan percaya. Aku sendiri kalau nak mempercayai sesuatu pun mesti perlukan bukti. Aku tak peduli larh samada ia bn mahupun pr sebaliknya apa yang aku pentingkan ia bukti. 

Apabila ada bukti maka baru lah boleh hujah dan keterangan menyokong penafian. Baru lah kita rasa berasas nak mempercayai ia kan. Kalau sekadar cakap2.. aku rasa otak aku takan benarkan ia untuk percaya der. Siyes.

So PKR, please explain jap. Apa yang sedang berlaku oke?

kah kah kah

Ameno : Pompuan seksi siotttt

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...