Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 2 Jun 2012

Rosmah bawa kemajuan pada negara - Persatuan bekas tentera.

Masih ingat isu tarian punggung di depan rumah ambiga? Kalau masih ingat bagus. Kalau tak ingat no hal. Klik sini untuk refresh ingatan masing2 oke.

Sebelum tue kumpulan yang sama pernah meminta duit kopi dan tanah dari kerajaan pusat dan kerajaan negeri. Aku pun tak faham apa tujuan depa. Klik sini kalau korang nak baca cerita kelakar dorang. Dan paling terbaru depa cakap rosmah membawa kemajuan kepada negara.

Pfffttttt.. kejap. Aku tak boleh tahan neh. Mulut aku dah terbuka. Aku gelak dulu boleh? Boleh larh ek.

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Kenyataan dorang boleh di baca kat bawah neh beb ;

Presiden Persatuan Veteran Tentera Malaysia (PVTM) Mohd Ali Tinju berkata, isteri perdana menteri Rosmah Mansor membawa pelbagai kemajuan dalam negara dan acuan baru pemikiran anak-anak Malaysia.

NONE"Kita lihat ada pihak kata Datin Seri Rosmah, (dakwaan beli) cincin RM24 juta... Datin Seri Rosmah telah membawa pelbagai kemajuan dalam negara ini.
"Beliau balik ke dalam negara bawa acuan baru untuk pemikiran mengubah anak-anak Melayu, Malaysia maju ke hadapan," katanya dalam wawancara bersama Malaysiakini. 


Ditanya mengenai sesetengah pihak yang masih mengecam Rosmah, Mohd Ali tetap memuji bahawa, isteri perdana menteri itu terus maju ke hadapan.

"Datuk Seri, berdua orangnya mempunyai pemikiran yang tajam dan walau diuji pahit dan manis.

"Bagi saya, Datin Seri tak ambil berat hal itu dan terus ke hadapan. Buatlah kerja masing-masing. Jangan sakiti hati orang lain," katanya lagi. 

Aku terus terang cakap tak faham tang mana kemajuan yang rosmah dah bawa kat malaysia neh. Setahu aku kemajuan di malaysia neh mendatar jek semenjak najib jadi piem. Tak apa2 yang berbeza sebaliknya ekonomi semakin teruk lagi larh ada. Dengan hutang sana sini.

Lepas tue kata nya rosmah balik ke negara dengan acuan baru bagi mengubah pemikiran anak2 melayu? Apa tue? Apakah yang dia merepek neh? Korang faham tak geng? Aku sungguh tak faham der.

kah kah kah

Namun satu benda yang aku puji kat dia neh kan, dia pun sempat protes isu skandal raja nong chik beb. Almaklumlah bekas kontraktor. Mesti tahu rahsia serba sedikit. Betul tak?

kah kah kah

Klik sini untuk artikel penuh di atas.

Ameno : Deman kot time wawancara neh.. ekekeke

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...