Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 29 Mei 2012

Menteri pun beli no plat WWW.

Seme kemaruk sangat dengan huruf WWW neh dah kenapa? Buka internet tiap2 hari jumpa huruf neh sampai naik boring dibuatnya. Ini kan lagi nak beli huruf neh untuk diletakkan di kereta masing2? 

KAH KAH KAH

Benda takde faedah macam neh larh yang orang2 kaya suka nak kemaruk. Lantak lue orang larh. Kalau ditanya pada aku memang aku jawab gila meroyan. Tapi kalau ditanya pada yang meminati benda2 gini memang larh jawapan dia berbeza.

Bab hobi orang, kita nak komen lebih2 pun payah. Dah memang wujud spesis manusia yang suka kumpul no plat dengan huruf2 popular macam neh. Janji guna duit sendiri cukuplah. Kalau guna duit rakyat itu lain citer oke.

Rupanya menteri kita pun ada yang kemaruk dengan hobi mengumpul no plat dengan huruf2 istimewa neh beb. Nama menteri tersebut ialah Puad Zarkashi. Lihat keratan berita kat bawah neh jap ;


Member berjaya dengan nilai bidaan rm30,000. No plat WWW 69. Tak silap aku liow tiong lai menteri kesihatan pun ada membida juga kan? Bagus. Kaya2 menteri di malaysia neh. Setakat rm30,000 apa larh sangat.

kah kah kah

Janji guna duit sendiri oke. Dah cukup larh tue. Aku memang no hal langsung.


Ameno : Ramai juga yang kemaruk dengan huruf WWW neh ek.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...