Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 26 Disember 2011

Masalah penduduk ijok selesai.

Isu neh selesai semalam [sebenarnya kelmarin] sebab 25hb cuti dan 24hb pula depa kerja separuh hari so ia kurang sebaran ataupun lebih tepat tiada sapa pun yang nak sebarkan isu neh bagi membidas hujah umno. Biasalah beb, kerja free memanglah ikut kfree-an time yang ada.

kah kah kah

Lihat video di bawah neh terlebih dahulu ;







Isu yang dibangkitkan oleh tv3 neh memang ada asasnya. Beza, mereka hanya salur maklumat terpilih. Mereka tak salur seme info. Memang benar penduduk ijok marah dengan pr dan marah dengan adun khalid ibrahim. Memang benar penduduk ijok mengamuk2 dengan pr atas sebab isu neh, bukan tajaan umno bagai dan etc blablabla.

Yang tertinggal disini ialah ;
1. Punca isu lambat diselesaikan ==> pr menunggu kes mahkamah selesai.

2. Punca penduduk ijok marah ==> keputusan berubah2 oleh kerajaan bn sebelum neh. Dan kerajaan pr pula bentangkan pelan yang penduduk ijok tak boleh terima. 

Ini asasnya. Pada yang pongpang kutuk penduduk ijok sebab depa marah khalid ibrahim fikir balik. Ketaksuban pada parti menjadikan korang bodoh sampai tatau beza salah dan betul satu2 perkara.

Dalam isu neh, tv3 telah mengambil tindakan bijak dengan memperbesarkan ia. Disebabkan itulah pr menyelesaikan isu neh dengan sepantas kilat. Well done tv3. Anda ada jasanya disini walaupun anda masih sempat lagi menipu dalam laporan pemberitaan tersebut. Heh.

Apa pun jadi rakyat, pastikan paksi kita ialah banteras penyelewengan. Ingat. Bukan pro pr dan bn sampai sesama sendiri bergaduh. Buang masa seme tue beb. Buang masa. 

Untuk rekod : Walaupun penduduk ijok marahkan khalid ibrahim time tue, depa sayangkan dan percayakan yb zul time tue juga..  sila tonton video amukan depa terlebih dahulu.

Ameno : Selesai isu..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...