Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 26 Disember 2011

Bukti pakatan rakyat taja video sembang rakyat.

 

Lambat siot.. 

Lambat aku tengok video neh. Asyik terlupa jek nak tengok. Last2 tadi sempat gak tertengok video pembongkaran siapa sebenarnya yang taja sembang rakyat. Betul2 punya kelakar dan pelawak punya video. Bagi aku ;

1. Sembang rakyat = buat video kutuk2 pr.

2. Orang akan fikir bahawa bn yang buat video neh.

3. Then sembang rakyat buat video kutuk2 pr dengan mengatakan bahawa pr lah yang taja sembang rakyat, bukan nya bn. Padan Muka. !

4. Hasilnya semakin ramai orang kutuk2 bn. Bukan nya kutuk2 pr. Semakin lama semakin banyak kutukan dibuat terhadap bn. Padan muka !.

5. Pelakon sembang rakyat neh pun ada yang berlakon dalam drama tentang dhia.

6. Ada bagosnya kalau kita tanya dia sendiri, macam mana dorang boleh involved dengan sembang rakyat. Kalau dapat siasat krew produksi sembang rakyat dan lokasi pengambaraan pun bagus juga. Macam ia dibuat oleh seseorang yang ada pengalaman dalam pengarahan drama dan perfileman. 

7. Dari visual, editing, lighting seme nampak pro. Hebat kan?

Apa yang cuba ditonjolkan oleh sembang rakyat ialah dia faham bahawa rakyat tidak mungkin akan berfikir bahawa pr yang buat video neh tapi dia nak bagi rakyat was2 dan syak wasangka. Ini amalan biasa dalam strategi perang. Kita bagi lawan kita was2 so senanglah kita nak predict langkah seterusnya. Tak hairan.
So, aku cadangkan kita kejar, kita cari dan kita selongkar pelakon2 sembang rakyat neh. Aku tak percaya takde orang kenal depa. Mesti ada punya. Jangan risau, kita bukan nak belasah depa ke apa ke.. just nak kan kesahihan yang lebih tepat bahawa memang umno di balik tabir of sembang rakyat, baru sedap sket nak membalon kaw2.

KAH KAH KAH

Ameno : sendiri yang bahlol, kata orang. kah3x.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...