Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 27 September 2011

Video seks lagi lagi dan lagi..

Bodoh gile dorang neh. Aku ingat patut dorang buat muzium seks. Tak pun koleksi pendedahan video seks oleh bloggers umno di malaysia. Dorang tak malu ke buat citer seks dan menfitnah memanjang? Sekali dua aku fikir memang orang akan percaya.

Tapi neh tidak. Setiap kali kalau ada isu2 besar yang membabitkan umno, mesti ada susulan pendedahan seks oleh bloggers umno yang membabitkan PR, apakehelnya pula?

Gila siot dorang neh. Ingat rakyat malaysia neh bodoh gamaknya. Dari apa yang aku tahu orang2 umno sekarang dah naik muak dengan bloggers umno. Dorang tahu bloggers umno sekarang ada proksi masing2. Yang aku tahu kalau bloggers umno buka citer seks automatik dorang takan terima hujah2 bloggers umno. Citer lain takpe. Tapi tidak kepada citer seks. So takan bloggers umno tak sedar pasal tue? 

Melainkan bloggers umno sengaja buka citer2 seks untuk menghancurkan 2 sepupu. 

kah kah kah

Penghancuran dua sepupu dan menaikkan orang dari johor mungkin ini lhar kot antara perang saraf yang dorang gunakan. Aku main agaknya. Ingat dorang je ke ada orang dalam? Aku pun ada whorr. Pandai2 larh aku korek ikut stail aku sendiri. Asal dapat info2 spekulasi pun jadi lhar. Sebab ia hint ma kepada aku untuk memahami teknik2 yang bloggers umno akan gunapakai untuk pertahankan pemimpin2 yang bayar dorang.

Jangan salah faham. Aku tak kata bloggers umno tak boleh dapat bayaran. Even blogger PR pun ada yang dibayar. Itu normal lhar beb. Bukan isu. So jangan ada yang salah faham disini. Cuma aku tertarik nak memahami langkah2 yang dorang akan gunapakai bagi memburukkan imej 2 sepupu untuk mengangkat orang dari johor.

kah kah kah

Aku nak layan lawak dorang. Aku perlu layan. Sebab dari situ aku nak selit2. Aku suka dorang nak jatuhkan dua sepupu. Dan sambil2 itu aku akan menyusul bagi menjatuhkan orang dari johor sekali. Bloggers umno sibuk jatuhkan najib dan aku pula sibuk jatuhkan umno. Amacam? Gandingan ideal kan?

kah kah kah 

Tapi sekarang neh ADUN kota anggerik dah buat penafian sekeras-kerasnya bahawa aksi seks yang konon nya dirakam dalam pejabat komuniti adun kota anggerik bukanlah di pejabat itu sebenarnya. Ia berbeza setelah diperhatikan design bilik itu. 

Nanti mungkin dorang akan bagi hujah bahawa pejabat dah diubahsuai. Lhar.. kot ye pun ubahsuai masa dan dalam masa sehari dua. Selepas video neh dikeluarkan, adun kota anggerik terus keluarkan statement penafian. Mana dan nak tukar itu ini dan beli perabot baru segala bagai? Kalau ada perabot baru confirm orang leh detect. Ada otak guna lhar. 

kah kah kah


Ameno : Bersama kita jatuhkan bn yer bloggers umno. I loikee.. ~~

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...