Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 21 September 2011

Review 1pengguna.com - berapa harga ayam itu?

Dah lama aku tak berkunjung ke portal bersejarah neh. Portal neh bersejarah sebab dia cipta sejarah. Sejarah yang dia cipta ialah portal neh bernilai juta2 ringgit. Di samping itu portal neh juga ialah portal pendua kepada portal yang pernah dicipta sebelum neh oleh kementerian yang sama tetapi tidak diupdate atas alasan apa aku pun taktahu so better jangan tanya aku.

Memandangkan hari masa awal dan belum ada apa2 berita jadi aku pun buang masa kat portal neh. Jom lihat review aku pasal portal neh.



keterkinian dalam portal neh ialah hari2 lama. Kesian. Takde larh popular sangat portal neh ismail sabri kan kan kan? Hheheh.. ada orang tue cakap portal neh lagi best dari facebook. Yeke? Tapi apasal update2 terkini dorang makan hari ye? Yang di facebook saya benci harga barang naik makan jam dan minit je. 

kah kah kah

lawak siot. Takpe. Itu hal kecik je. Aku tak rasa ini akan memberikan bad impression untuk portal bersejarah neh. Meh tengok yang lain pula. 





TADAAA.....

Eh.. dah boleh access larh benda neh. Hehehhe.. 


Korang tahu nak guna benda alah neh? Dont worry aku leh ajar. Tadi aku dah godek2 habis. Memula pilih locatian dan banding harga barang then masukkan tempat tue.. klik play untuk dia masuk ke dalam kotak kanan then baru pilih teruskan. Kerja leceh. Tak user friendly. Tapi sebab aku citizenfriendly so i decided not to complain but absorb je ketidakfriendlyan this portal.

Then aku proceed dengan aku punya niat iaitu nak banding harga barang.




Ini yang aku dapat pada hasil akhir. Part yang kena download tue siyes aku cakap kerja bodoh. Nak download untuk semak price siyes buang masa. Kenapa dia tak paparkan result je instead of guna kaedah download neh? Dont ask me coz i also want to know why.

Portal neh siyes aku taktahu nak cakap apa. Nak nages ke nak gelak ke apa. Aku serba salah. Duit rakyat berjuta2 habis semata2 untuk buat benda bodoh haramjadah neh. Aku rasa simpati + sayu plak pada diri sendiri sebab ada menteri bodohpiang. Kelebihan portal neh pada aku ialah ia tiada kelebihan langsung. 

nada

obso

tiada.

faham tak? Tak faham main sendiri portal tue habis citer. Heh

Samsung Galaxy tab review 

Ameno : Bowwsaannn

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...