Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 15 Ogos 2011

Kenyataan paling lawak dari ibrahim ali! - Mesti baca seriyus lawak!

Mula2 aku klik kenyataan ibrahim ali pasal isu neh, aku baca sampai habis [walaupun ada yang aku skip2] then aku terdiam. Tiba2 aku tergelak sampai kena sound.

Woit.. apahal tue?

Kelakar siott.. tak boleh blah. Kelakar gile.. diri ku merasakan bahawa ibrahim ali ialah seorang pelawak yang tah macam mana tiba2 jadi ahli politik.

kah kah kah

Baca sendiri kat bawah neh ;



  • Susulan Pandangan Isu Larangan Guna Pembesar Suara sebelum solat subuh di Penang dan Isu Gay:





  • Terdapat jama'ah sembayang subuh dikalangan kaum perempuan berjama'ah sembayang subuh dirumah tepi masjid kerana tiada ruang dalam masjid, pembesar suaralah dapat membantu bacaan ayat2 Al- Quran. Begitu juga di Mekah dan lain2 negara termasuk ada negara bukan Islam di Eropah pun tiada larangan. Agak nya MB Kelantan dan lain2 pemimpin Pas tidak berhasrat lagi guna pembesar suara bila ada program qia'mulai atau tazkrirah di mesjid,madrasah atau surau sebelum subuh,walaupun jumlah jemaah ramai.Hanya menguna suara memekik saja sudah cukup.





  • Baik sungguh pemimpin2 politik,demi undi,matalamat menghalalkan cara..Entah apa lagi konsensi amalan agama atau tradisi dan budaya umat Melayu Islam akan di gadai untuk meraih undi..undi lebeh penting dari mempertahankan akidah..slogan baru BERJUANG DEMI UNDI..Maksudnya 'AKU MESTI MENANG WALAUPUN ISLAM KALAH.hujan sudah naik ke langit..




  • Perkawinan GAY adalah perbuatan jahilliah atau barbarian human right. Negara Malaysia mengamal Tatasusila bertamadun, maka kerajaan hendaklah menulak amalan perkawiman GAY yang tidak beradaban dan bercanggah dengan Tatasusila Negara..Tok Him





  • kah kah kah

    Solat subuh berjemaah? Tak cukup ruang solat dalam masjid? Kena bersolat di luar? Apa benda punya alasan neh? Time orang bersolat = mana sama time bacaan Alquran guna pembesar suara. Isu pokok yang dispin. Pembesar suara tidak dilarang, yang diminta ialah perlahankan sedikit bacaan Alquran je.
    Ibrahim ali kena pandai beza apa itu tazkirah dan bacaan Alquran sebelum subuh. Neh main hentam je. Hujah carca marba plak tue. Penuh dengan karutan. Sebab tue aku cakap siyes lawak.

    kah kah kah

    Dan ini pula gambar yang digunakan ketika dia bagi kenyataan di atas ;
    Slumber gila senyum lepas buat statement lawak. Langsung takde ciri2 rasa bersalah. Sakit perut aku gelak.

    kah kah kah

    Kenyataan asal : fb original ibrahim ali.

    Ameno : kah kah kah.. pecah perut aku..

    Share this

    0 Comment to " Kenyataan paling lawak dari ibrahim ali! - Mesti baca seriyus lawak! "

    Catat Ulasan

    Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

    Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

    Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...