Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 24 Julai 2011

Laporan polis mat sabu - Kisah sebenar mat sabu dilanggar kereta atau pajero polis.


Sebagaimana yang aku harapkan. Pendedahan neh sememangnya wajar dibuat oleh mat sabu. Dan aku percaya dengan pendedahan laporan neh akan melenyapkan terus fitnah dan cakap2 merepek oleh blogger umno terhadap mat sabu.

Korang boleh klik pada image untuk baca satu persatu laporan polis yang mat sabu buat berhubung insiden itu. Jelas mat sabu ada menyebut bahawa kereta polis yang langgar dia. Dan dia juga mengakui bahawa dia mungkin ada memberikan maklumat yang mengelirukan sehingga malaysiakini menulis pajero rempuh mat sabu. Dalam isu neh aku percaya apa yang berlaku ialah kekeliruan dalam maklumat. Tiada sesiapa pun yang bersalah, cuma tersalah maklumat. Benda kecik.

Dan kalau korang perhatikan betul2 laporan polis di atas, mat sabu juga ada menyatakan bahawa dia masih sakit ketika di bawa ke balai polis. Laporan polis oleh mat sabu neh wujud terlebih dahulu sebelum pendedahan oleh pihak polis. So sekarang sapa yang kantoi? Lue fikirlah sendiri.

kah kah kah

Ameno : polis sepatutnya tangkap penipu = pun menipu ka?

Share this

0 Comment to " Laporan polis mat sabu - Kisah sebenar mat sabu dilanggar kereta atau pajero polis. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...