Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 27 Julai 2011

Brader kuning ini berjaya sampai ke depan najib!

WOW..

Cita2 dorang nak jabat tangan dengan najib di kl sentral tak lepas lah. Sebab belum sempat nak berjabat tangan, dorang kena tahan dengan polis. Ini semua gara2 kerajaan kita sekarang fobia dengan kuning. 

kah kah kah

SADIS BETUL LAH!

Lihat bawah ;

Sdr. Zaki Yamani, Zulfikar, Sachi, Rozan & Ramai lg aktivis ditangkap sebentar td di KL Sentral <-- Kena tahan di kl sentral akibat pakai baju kuning dan berkumpul di mcdonald. Dorang kumpul ramai2 sebab nak jabat tangan najib. Dan sekarang dorang akan dibawa ke balai polis travers untuk disoalsiat..


Antara gambar yang sempat dorang amek dan upload ke twitter. Tapi aku paling suka gambar neh. Gambar neh best wooo.. depan2 najib lagi tue. Wa salute lue brader.. 




Aku tengok muka najib pun cam terkejut semacam. Huk alohh.. najib. Orang cuma nak jabat tangan lue ma. Sambil2 hantar memo. Lue tak sudi ka ber-rakyat orang yang berbeza pandangan dari lue? Kalau macam tue tak satu malaysia lah jawab nya. Itu baru 1 umno. Itupun tak tentu 1 umno support lue. Mostly dorang cuma pandai bodek lue aje. 

Kah kah kah


Tonton video neh okey ;



Lebih banyak gambar disini

Ameno : Rugi nya aku tak join sekaki..

Share this

1 Response to " Brader kuning ini berjaya sampai ke depan najib! "

  1. Waduhh kawe tabil ker brader tu.bkn semua org punya keberanian cam tu.. Semoga malaysia akan ada lg brader brader yg berani cam tu.semoga Allah merahmati bro dan pejuang kebenaran. Ayuhh hapuskan umno ingat UMNO hanya U untuk M Melayu N no O otakkkkk

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...