Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 12 Julai 2011

Kalau dah blogger kutuk artis, buat cara blogger kutuk artis.

Aku bukan peduli pun kalau blogger neh nak kutuk artis ke segala bagai. Nak bergossip pasal artis pun aku tak heran. Sejarah yang membuatkan aku singgah di blog neh dan mengelike fanpage dia adalah disebabkan aku membaca blog dia pasal isu artis seksi di majalah mangga. Pada ketika itu aku fikir dia neh ialah blog artis yang kerja dia update pasal artis je. Sesuai lah dengan tema blog dan fanpage dia. Tetapi yang buat aku jadi menyampah bila dia buat perangai gilababi dengan mengutuk bersih. Lihat bawah ;



Aik? Ini sudah lebey beb. Pemilik fanpage neh ialah blog artis. Penulisan dia lebih kepada pemblog artis dan bukan memblog politik. Dia sepatutnya mencontohi keneutralan yang ditunjukkan oleh Oh Media!. Walaupun oh media! ialah blog yang pelbagai dan lebih kepada artis tetapi bila dalam hal2 politik, oh media! cuba sedaya upaya untuk tidak memihak dan berpihak. Pendek kata oh media! mengamalkan sikap profesional yang tinggi. Sebab tue walaupun ada beberapa posting yang oh media! seakan2 bidas pihak pembangkang aku agak boleh sabar sebab dalam beberapa posting yang lain, mereka bambu kerajaan gak. Kiranya macam di tengah2. Ini aku respect. Ini nama nya berbeza pandangan. 


Tapi blogger macam neh, pada pandangan aku tak boleh direspect lagi dah. Sebab dia dah berpihak. Sudah lah takde hujah baca pula blog papagomo. Memang menampakkan kebodohan dia. Dia sendiri yang tunjuk. Tak percaya? Tengok bawah ;



Boleh nampak? Lagi mao bangga pasal blog dia femes? Dia tak sedar ke sapa2 yang tulis pasal artis memang blog yang ber-rating tinggi? Ini pengetahuan awam beb. Kesian betul aku dengan orang yang bermentalitikan macam neh.


Nota : Bukan blog abg nara ataupun oh bulan. Blog yang suka cilok berita orang lain. Dengar khabar nya lah. Entah betul entah tidak aku tak pasti.


Ameno : Blogger artis yang berlagak lew tew..

Share this

0 Comment to " Kalau dah blogger kutuk artis, buat cara blogger kutuk artis. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...