Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 8 Jun 2011

Website ismail sabri 1.4juta jer.

Ismail sabri melalui kementerian dia telah menubuhkan satu portal baru. Portal itu mempunyai tujuan yang murni. Tujuan portal itu ialah memberikan maklumat kepada pengguna mengenai harga semasa di beberapa pasaraya besar. Aku tidak mahu mengulas isu relevantnya kewujudan portal itu. Bagi aku memang ada kebaikan nya pada portal tersebut. At least kita boleh check harga semasa barangan dapur apabila online internet. 

Cuma bukan semua pasaraya dan barang yang kita nak ada kat dalam portal tersebut. Sapa lah yang nak check harga sayur kat internet? At least orang macam aku neh.. takan kita nak check harga ikan kat internet ye tak? Apatah lagi tempat aku cuma ada giant dan tf je. Itupun aku jarang masuk pasal bosan. Heh.

Walaupun kemudahan portal neh cuma membenefitkan orang yang ada internet, aku faham tujuan ismail sabri berbuat demikian. Dia cuba mencapai kemajuan teknologi untuk mendekatkan kementerian dia dengan generasi macam aku. Yang mana internet lebih bagus daripada layan akedemik fantasia. Internet juga lebih bagus daripada tonton mentor. Internet malahan berkali2 bagus daripada bn itu sendiri. Heh

Tapi yang buat aku rasa nak TERANJANG.. ya betul TERANJANG kerajaan ialah bilamana aku baca ungkapan kat bawah neh ;


Apa dia ismail sabri? Aku tak berapa nak dengar lah apa yang ko cakapkan pasal kos website neh.. ce ko ulang betul2 ismail bapak dafi oii..




APA? ULANG BALIK PLEASE!!!!


Owh okey... bila agak2nya barisan nasional boleh mampos dari malaysia neh ismail sabri? Ko dengar tak soklan aku? Ko jangan nak buat2 pekak pula. Yang ko lari tue apsal hah? Bangang!

Aku sejujurnya sokong usaha neh. Tapi kurang setuju bila aku ternampak kos website tue. Sebenarnya melalui satu group facebook ==> saya benci harga barang naik yang dibangunkan secara percuma boleh update puluhan malahan ratusan pelbagai kenaikan harga barang daripada pelbagai tempat sehingga kami pengguna facebook boleh alert barang apa yang semakin mahal. Ia tak melibatkan kos yang mahal. Ianya percuma dikendalikan oleh admin yang prihatin. Macam mana website 1pengguna.com neh boleh mencecahkan peruntukkan 1.4juta? Sebegini mahal? Website aje pun. Adakah kerajaan fack kan kita buta2 kat sini? Ya, betul mungkin alasan dana swasta bakal dikeluarkan kelak. Takpelah. Kalau itu alasan nya baik aku tidur lagi bagus.

Berita dipetik dari sini. 
Ameno : 1.4juta? kah kah kah.. banyak website aku boleh buat.. beribu2 website utk maki kerajaan je.. kah kah kah

Share this

0 Comment to " Website ismail sabri 1.4juta jer. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...