Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 28 Jun 2011

[Video Inside] Johari abdul MP PKR mengaku anwar ibrahim ialah pelaku video seks!


Sila tengok terlebih dahulu video di atas neh. Dah tengok? Okeyh benda neh mudah je.

1.Ini ialah rakaman video reaksi johari abdul ketika di tayangkan kepada nya video seks yang dikatakan mirip anwar ibrahim.

2. Johari mungkin tahu, mungkin juga taktau bahawa dia dirakam ketika disuruh menonton video ini.

3. Seperti yang kita lihat ia dipotong-potong. Pendek kata mereka amek sekerat-sekerat scene yang penting dan meninggalkan scene yang lain. Kalau berani bagi lah rakaman penuh. Bukan aku nak tuduh sapa2 or bela sapa2, cuma lebih baik bagi rakaman penuh so boleh lah kita nilai kan macam mana. Betul tak? At least bagi rakaman jelas yang dia mengatakan itu anwar ibrahim pun takpe gak.

4. Dalam video terbabit johari abdul memang ada mengatakan "bukan pasal anwar". Tapi takan cakap macam tue terus nak label dia menuduh anwar ibrahim dalam video seks terbabit pula? Aku mula2 masa tengok video pun cakap macam tue. Then kartunis zunar tegur aku dalam inbox. Dia cakap mana ada video2 seks anwar ibrahim ke apa ke, itu semua adalah fitnah. Itu ialah reaksi spontan aku kali pertama tengok video terbabit. 

Then aku ikuti kata2 eskay untuk fahamkan betul2. Selepas itu aku baca semua statement umno dan kerajaan. Aku perhatikan juga cara mereka bertindak dan ber reaksi terhadap kes neh. Akhirnya baru aku dapat fikir bahawa ini ialah satu perangkap. Aku cenderung untuk mempercayai melalui mata kepala aku sendiri. Bukan nya ikut2 orang. Aku memang jenis keras kepala. Sebab tue aku perhatikan benda2 neh sendiri. Bukan dengar apa yang orang cakap then aku ikut balik kata2 dia.

5. Kira nya video neh ialah serangan balas dari umno kepada johari abdul di atas pendedahan video fitnah skandal zina rekaan umno. Dan ini ialah satu lagi serangan peribadi. Yang sebenarnya aku sendiri sejujurnya dah muak melayan kefackan umno. Aku selaku rakyat merasakan ini semua ialah sangat gilababi. Apsal aku perlu terheret dalam kancah gilababi neh? Aku nak kan satu perlawanan yang adil. Yang mana aku attack kepincangan kerajaan, korang pula attack kepincangan pembangkang dan hasilnya sebagai rakyat aku dan ko sama2 mendapat pemimpin yang takut untuk menyelewengan dan kita akan menjaga kebajikan yang kita impi-impikan. Ini barulah fair dan square. 

Bukan nya setiap kali anwar ibrahim pong pang pasal rasuah <-- video seks siri pertama keluar.

Setiap kali mat sabu pong pang pasal tiada kerjasama umno pas <-- video seks kaler maler keluar

Setiap kali skandal fitnah disangkal hujah <-- video liwat dengan anjing keluar

Hey u ini ialah sangat-sangat-sangat

fack!

Korang ingat rakyat macam aku peduli sangat ke hal2 peribadi pemimpin? Aku tak peduli lah. Kalau aku care sangat baik aku serang peribadi keluarga piem ke tipiem ke segala bagai. Pasal aku takmo serang dorang sebab hal peribadi neh sangat subjektif. Hari neh kita boleh pong pang pong kutuk peribadi orang tapi siapa boleh jamin esok lusa dia bertaubat? Dan siapa boleh jamin bahawa peribadi kita cantik sangat? ko? Aku even ada maklumat lagi mengenai solat najib razak tetapi aku takmo tulis or dedahkan disini pasal apa? Bukan masalah aku. Itu urusan dia dengan Allah swt. Sekarang urusan dia dengan aku ialah dia kena jaga kebajikan aku atau aku maki dia. Habis.

Itu pasal aku tak boleh blah tengok cara orang umno neh berjuang. Mereka dah takde hujah sampaikan urusan peribadi pemimpin pembangkang mereka serang. Bukan aku nak tuduh anwar ibrahim beb. Tapi kalau betul sekalipun itu dia dalam video seks terbabit, bukan lah hak kita untuk aib2kan dia. Apatah lagi bila benda tue dah terang jelas fitnah. Lupa kah kita bahawa fitnah lah yang menyebabkan saidina uthman terbunuh? Siapa kah saidina uthman neh? Mungkin orang umno boleh pergi amek tahu.

Bagi aku memang pembangkang bukan maksum. Sebab itu aku suka kalau umno menyerang polisi2 pembangkang yang mana tak seiring dengan kehendak rakyat. Ada lah beberapa wakil rakyat pembangkang yang kerja dorang tidur je . Tapi orang umno tak perasan kot. Aku pun suka gak serang dorang dalam belog aku.

Tapi masalah nya pemikiran dorang neh tak sama macam pemikiran rakyat yang bebas macam aku. Mereka ini dibayar. Itu ialah natijah wang. Bila kita dibayar untuk berjuang.. maka benar kah kita berjuang? Allah swt lebih tahu beb. Sekian.

Ameno : Hanya syaitan mengenal fitnah.

Share this

0 Comment to " [Video Inside] Johari abdul MP PKR mengaku anwar ibrahim ialah pelaku video seks! "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...