Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 29 Jun 2011

Fatwa baru : Tshirt bersih kini HARAM! - Hishamuddin


Menurut fatwa baru yang diluluskan oleh kerajaan malaysia yang diketuai oleh hishammudin hussein telah mengesahkan seperti berikut ;


T-shirt bersih ialah product haram di sisi malaysia. Mana-mana individu yang didapati memakai, menjual, mempromosikan ia akan dikenakan oleh tindakan pihak polis serta merta. Punca-punca pengharaman tshirt bersih ini ialah disebabkan ianya tiada babik, tiada rasuah, tiada penyelewengan, tiada kotoran, tiada penipuan, tiada manipulasi, tiada bodek, tiada perkara-perkara yang jahat lagi membullshitkan. Maka dengan itu fatwa semalaysia menguatkuasakan larangan serta merta bahawa tshirt bersih disahkan haram dan rakyat malaysia dilarang memakai product. Barangsiapa yang memakai nya akan didakwa dan dipenjarakan berdasarkan kepada akta undang2 negara. Sekian.

kah kah kah

Hishamuddin wa memang tabik sama lue whoooooorr... lue memang hebat. Hanya orang hebat je boleh mengharamkan sesuatu. 

kah kah kah

Sumber dari sini

Conclusion mudah : bersih haram = perhimpunan tiada permit = pakai baju + kasut + bas + poster + apa2 barangan kaitan bersih ialah haram = boleh ditangkap oleh pihak polis.

Patriot + perkasa = berhimpun tiada permit + tiada tindakan dan amaran oleh mana2 pihak kepada mereka + tiada tangkapan ketika memakai baju promosikan himpunan perkasa dan patriot + kerajaan +  perkasa + polis = satu geng yang akan membunuh, menindas, membantai, menyusahkan, menghapuskan, mendera, membuli ====> rakyat = himpunan bersih 2.0

Ameno : terdesak dah

Share this

0 Comment to " Fatwa baru : Tshirt bersih kini HARAM! - Hishamuddin "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...