Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 26 April 2011

Hot : [bukti dokumen] Umno gadai rezab bumiputera.

korang tengok dulu paparan gambar2 kat bawah neh. Maaf agak tidak tersusun ;




Aku elobrate sket benda neh ;

1. UMNO selangor selalu bilang yang pas dan pkr tunduk kepada dap. Takpelah. Kadang2 mmg aku agak bersetuju dengan bidasan tersebut especially yang membabitkan akidah umat islam. Tapi tak semua tuduhan itu benar setelah aku analisis sendiri aku dapati 97.9% tuduhan umno kepada pr adalah karut lagi mengarut.

2. Salah satu yang sering dilaung2kan oleh umno selangor ialah pkr dan pas gadai hak orang melayu di selangor. Aik betul ka?
3. Bukti di atas membuktikan perkara yang sebaliknya.

4. Lainkali sebelum sibuk jaga tepi kain orang, betulkan dulu diri sendiri yang suka sangat jual rizab melayu walaupun dah terang2 tertera ianya rizab melayu. 

5. Yang lebih pelik, umno yang nak jual rizab melayu ttp pr pula sempat halang. Di manakah org2 umno yang kononnya prihatin dengan harta milik melayu? Pupus? Kenapa pula pr halang? Patut biarkan aje dan boleh kita jaja isu neh 1malaysia macam umno jaja isu video seks tue. Kan menghukum lebih bagus daripada mencegah. Apa nama? Strategi pilihanraya? Kah kah kah.. Waklue. PR halang sebab mereka tahu menghukum umno salah hal, menghukum melayu pula satu hal yang lain. Jangan kerana marahkan umno, maka melayu pula jadi mangsa. Macam umno marahkan dsai, rakyat pula yang tanggung beban.

Apa pun syabas di ucapkan kepada PR sebab berjaya mematahkan satu percubaan umno selangor mengadaikan hak2 orang melayu walaupun mereka dah berjaya gadaikan hak2 melayu sebelum2 ini especially di zaman khir toyo. Heh.

Berita penuh dan sumber asal di sini

Ameno  : Umno bukan pejuang melayu dan bukan pula pejuang islam. Aneh jika ada yg masih sokong umno.

Share this

5 Responses to " Hot : [bukti dokumen] Umno gadai rezab bumiputera. "

  1. tak nampakla dokumen ape.. tapi memang betul ke umno memakan rizab melayu.. jgn wat fitnah..UMNOlah pejuang melayu tau tak? 1 melayu 1 bumi..sape yg wat,,sape yg stuju kalau bukan UMNO PERKASA>>UMNO takkan khianat orang melayu!!

    wahahhaha

    Seandainya semua lelaki sudah tidak berminat pada seks

    koleksi artis seksi dalam majalah mangga

    Jom anti PAS!!!??

    BalasPadam
  2. UMNO mane pernah khianat Islam dan Melayu. Umno lah yang perjuang Islam dan Melayu sehingga Gerakan tunduk pada Umno seperti 50 tahun lalu di Pulau Pinang.

    Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita


    Kenapa perempuan suka tayang body pada lelaki


    Cara Buka Banyak YM dan Banyak ID pada 1 Masa

    .

    BalasPadam
  3. UMNO mane pernah khianat Islam dan Melayu. Umno lah yang perjuang Islam dan Melayu sehingga Gerakan tunduk pada Umno seperti 50 tahun lalu di Pulau Pinang.

    Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita


    Kenapa perempuan suka tayang body pada lelaki


    Cara Buka Banyak YM dan Banyak ID pada 1 Masa

    .

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...