Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 1 Mac 2011

Mohsen Namjoo kecewa konsert batal di malaysia..


Bagi yang tidak tahu cerita neh dari awal, elok baca sini dulu. Kat atas ini ialah kenyataan mohsen sebab kecewa tak dapat datang ke malaysia dan membuat konsert sulungnya di sini angkara bantahan orang islam di malaysia.

Siap kata kita 'sakit seni' lagi.. tak boleh tahan.

Rakyat malaysia bukan anti budaya ke anti seni ke anti apa2 sekalipun sebaliknya kita anti orang hina islam. Kalau benda simple macam tue tak faham bek takyah buat konsert kat malaysia. Pulak tue dia neh artis islam [mungkin dah murtad kot.. tapi tak sahih check kat internet bukan pengakuan langsung dari dia.. sekadar bacaan belog je] yang hina kandungan Alquran.. so memanglah kita kena sensitif. 

Orang bermuzik. Ko bermuzik. Orang bermuzik tak hina islam. Ko bermuzik siap hina islam dan ejek islam dalam konsert sapa tak marah macam tue.



Ameno : Nak provoke fb dia larh.. ha ha ha

Share this

0 Comment to " Mohsen Namjoo kecewa konsert batal di malaysia.. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...