Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 16 Mei 2016

Anwar Kesal Pimpinan PH Terlampau Obsesi Dengan Mahathir & Deklarasi Rakyat.


Semoga kepada mana-mana pihak berkenaan, sila terasa. Dan tahniah la juga kerana berjaya menjadi kuli batak Mahathir. Best ka diperkulikan Mahathir kaw-kaw? Itupun kesian juga. Sudahlah diperkulikan Mahathir, takde sambutan plak tu. Nasib, nasib. Bagai si bodoh ditimpa bangang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH

Nota ringkas yang diperolehi dari sumber Zulfazdli Md Noordin


Panjang perbincangan malam ini. Ada beberapa kali disebut SUA dll.

Soal mengenai penglibatan KEADILAN dan pimpinan pusat di dalam Deklarasi Rakyat dibincangkan panjang lebar dalam Biro Politik mlm ini.

Untuk menjawab beberapa soalan yg ditanya yang nama SUA disebut, saya sahkan Biro Politik mlm tadi membincangkan perkara2 berikut:

1) Presiden tidak akan hadir bersama Tun M pada 14/5. Malah presiden sehari suntuk di Permatang Pauh untuk program2 sempena setahun selepas kemenangan PRK Permatang Pauh

2) Ketua Umum mengutus surat panjang lebar yang dibacakan di Biro Politik malam ini menyatakan kekesalan beliau mengenai keterlibatan melampau parti/pimpinan di dalam DR, berpesan supaya pimpinan waspada dgn muslihat Mahathir-Daim. Pesan Ketua Umum beware the serpent that stings now wears the crown (memetik Shakespeare). Suratnya 8 mukasurat rasanya

Saya rasa saya dah jawab dan jelaskan. Sdr/i Ketua Cabang punya hak buat keputusan masing-masing dan menilai.

Wassalam dan selamat malam.

Rafizi Ramli


Dan kepada Rafizi, jangan buat-buat lupa pula ;


Ciss.. ko pun dua kali lima juga. Sama aje dengan pimpinan PH yang lain.. jangan sembang bikin bimbang la abang Rafizi oiii..

KAH KAH KAH!

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...