Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 29 Oktober 2014

Page FOBN Kantoi Malu Lagi - Ini Gambar Bukti Mahasiswa Kena Gari Di Depan.

2 ribu lebih komen kat page tue. Kebanyakkan bodoh, gila, sewel, takde otak, bangang dan patut mampos.

Aku tahu. Penyokong2 UMNO bodoh sangat sangat. Cuma aku tak sangka plak yang dorang bodoh sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat dan sangat.

Ada la 2,3 malaon. Yang dok provoke aku. Malaon neh ingat aku buat citer bangang ke bila kata mahasiswa yang kena tahan semalam kena gari kat depan? Tak payah tengok bukti pun aku dah tahu apa yang dia cakap tue betul. 

Sebab apa?

1. Pengalaman. Aku ada kawan2 yang pernah kena tangkap, digari so dah tahu serba sedikit la berdasarkan pengalaman kawan2.

2. Keadaan persekitaran. Apa ke logiknya dia nak buat citer bohong dalam keadaan wartawan bersepah, orang kiri kanan nampak, tengok, perhatikan dan boleh jadi saksi kejadian?

Nampak tak?

Benda nak sebar kat internet. Takan bodoh2 p sebar lepas tue buta2 kantoikan diri sendiri dan termalu macam FOBN plak? Spesis2 FOBN memang kaki fitnah walaupun dengan bangganya dok mengaku kami tolak fitnah. Padahal selalu sangat dok sebar fitnah. Lainkali tatau tanya la dulu. Jangan main merepek aje.

Aku tengok kat posting yang kutuk Abdul Muqit tue ada la dekat 2,000 komen dan lebih. Ramai gila yang maki, kutuk, hina, sindir dan buat citer jahat. BODOH SANGAT.

Ini gambar ketika dia digari.

 
Ko nampak gari tue kat depan ke belakang?

Yang mengutuk2 dia sebab melawan PDRM. Sebenarnya dia memang betul bila melawan PDRM. Bahkan aku dan kau semua kena melawan PDRM. Benda neh akan menghantui kita kalau kita tak lawan PDRM. Kita akan kekal menjadi umat Muhammad yang pengecut, dayus, pentingkan diri sendiri dan patut mampos apabila membiarkan seorang makcik tua yang tak berdaya dirobohkan rumahnya tanpa perlawanan. Penindasan telah dilakukan ke atas keluarga tersebut. Mereka dihalau, tanah dirampas, rumah diroboh, hilang tempat tinggal dan dilayan bagai sampah oleh kapitalis bangsat bersama2 mereka ialah DBKL dan PDRM.

Maka tindakan mahasiswa2 yang melawan PDRM dalam cerita neh adalah betul. Mereka bersama2 orang miskin yang tertindas dan teraniaya. Korang yang bersama2 PDRM adalah BODOH NAK MAMPOS dan sakit jiwa. Hanya orang sakit jiwa sahaja boleh menerima keadaan bahawa rakyat yang miskin patut dianiaya, patut ditindas, patut dihalau dan patut dibunuh tempat tinggalnya. Sepertimana Israel kejam terhadap Palestine, seperti itulah korang kejam terhadap penduduk KG. Chubadak.

Ada faham?

Yang mengutuk2 si Muqit dan mengatakan dia patut diludah. Dia tak patut diludah. Walaupun dia penjenayah sekalipun. Apatah lagi dia bukan penjenayah sebaliknya seorang pejuang. Lagi la dia tak patut diludah. Ludah tiada dalam SOP polis. Ludah ialah SOP samseng peludah. Polis yang ludah itu telah dikenalpasti. Dan itu bukan citer fitnah. Laporan telah dibuat. So pada yang dok provoke2 suruh buat laporan tue lainkali tanya la dulu. Jangan main merepek aje kat ruangan komen tak tentu hala. Aku rasa nak pijak muka korang sekor2. Tapi dalam mimpi je la. Kalau realiti, aku takan buat. Sebab aku manusia baik. Hanya manusia yang jahat macam korang je akan berkelakuan keji. 

Ada faham?

Yang mengutuk2 di Muqit baru nak ingat solat la apa la blabla la. Eh korang semua neh malaikat dia ke apa? Korang semua neh 24 jam ke bersama2 hidup dia? Makan minum tidur berak kencing apa semua kau tahu dia buat sepanjang masa selama neh? Takan. So jangan la bebalisme sangat bhai. 

Apa2 pun. Sapa yang tak kena ban kat FOBN kaki fitnah tegar no 2 di Malaysia selepas Papa Gomo tue dipersilakan bagi link artikel neh kat geng2 BN kat sana. Meluat plak aku baca kutukan2 dorang demi membela peludah, penjahat dan penindas orang miskin.

Dorang tak sedar ke.

Yang meludah tue pegawai polis berbangsa cina. Yang melarang orang Islam bersolat tue pegawai polis yang bukan menganuti agama Islam. Yang kena ludah tue seorang muslim. Yang melawan mempertahankan hak orang miskin. Yang merampas tanah tue kapitalis bangsat YTL, syarikat pemaju cina kroni BN. Yang kena halau tue makcik2, pakcik2 melayu yang tertindas akibat dinafikan hak memiliki tanah walaupun diiktirafkan sebagai peneroka bandar selama bertahun2 sebelum YTL berjaya mendapatkan tanah tersebut.

Dah la tatau. Tapi masing2 syok sendiri bajet macam tahu dengan mengutuk2 orang yang berjuang. 

Perangai sekor2 macam haram.

Puiiiii !!! (Ini bukan ludah dari segi tindakan. Ini ludah dari segi penulisan. Ini la bukti aku manusia baik sebab meludah pun guna penulisan aje, tak meludah orang betul2)

Ada faham?

Muahahah.

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...