Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 13 Jun 2014

Tuduhan Rasuah - Adun PKR Nak Saman Malaysiakini Pula Dah..


Saman la pula. Adik beradik Najib sungguh la.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

ADUN Seri Andalas Dr Xavier Jeyakumar mahu mengambil tindakan mahkamah terhadap Malaysiakini sekiranya portal itu tidak memohon maaf kerana menyiarkan artikel yang didakwa memfitnah beliau.

Beliau berkata artikel berkaitan dakwaan rasuah aktivis Badrul Hisham Shaharin yang disiarkan pada 5 Jun lalu adalah tidak benar sama sekali dan merosakkan imej beliau.

"Banyak media lain mengambil artikel itu dan menyiarkan semua. Ia tidak benar.

"Anda tak mengambil respon saya. Jika anda bertanggungjawab, anda patut tunggu jawapan saya sebelum terbitkan artikel itu," kata beliau hari ini.

Beliau merujuk kepada laporan berjudul "PKR top leaders implicated in bribery claim" dan "Chegubard buat aduan bertulis dakwaan rasuah". -MKINI-

Banyak media yang lapor tapi aim Malaysiakini dah kenapa?

Banyak media yang lapor berdasarkan kenyataan Chegu Bard. Ini bermaksud bukan media buat tuduhan. Sebaliknya yang mendakwa ko merasuah ialah Chegu Bard. Jadi urusan ko sepatutnya dengan Chegu Bard. Media pihak tengah aje. Dorang tak mainkan peranan menuduh dorang punya peranan melapor. Ko boleh bagi kenyataan bagi pihak ko untuk menjawab dakwaan Chegu Bard. Bukan susah mana pun. Ini beria2 emosi semua. Tah pape la aku tengok.

HAHAHAH..

Lagi satu, kenapa hanya Malaysiakini?

Utusan? TV3?

Dorang semua lapor tapi Malaysiakini je jadi lauk?

Ada apa2 ke neh?

KAH KAH KAH

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...