Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 31 Mei 2014

Gambar DAP Kempen Anti Hudud Kaw2 Di Teluk Intan Tersebar !!!

Terkini.

Live dari Teluk Intan. Ketika ini DAP sedang kaw2 menolak hukum hudud sampai buat iklan kat lori2 bagai untuk mengajak orang ramai agar bersama2 tolak hudud bagi mengangkat apa yang telah ditetapkan oleh perlembagaan.

Lihat kat bawah neh ;


Dah tengok bukti di atas?

Dah bersedia nak gelak kaw2?

Jom.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH 

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Kelakar nak mampos. Nak menipu tak agak2. Hakikatnya bukan macam tue sebenarnya. Ingat tak masa kontroversi isu hudud dulu? Hah masa tue la lori neh muncul. Actually lori tue sekadar sebuah lori aje. Yang ditempekkan iklan menolak hudud. Lori ini ditemui di sekitar KL ataupun Johor. Aku pun dah tak ingat dah masa satu. Sapa tahu tolong info2 kat ruangan komen ye.

Lihat gambar2 ;




Masa tue GERAKAN dan MCA ada sebut. Dorang akan berkempen habis2an supaya rakyat sedar apa itu perlembagaan dan kenapa hudud tidak boleh dilaksanakan di Malaysia. Dan aku rasa, tak mustahil juga GERAKAN dan MCA boleh dikaitkan dengan iklan pada badan lori tersebut. Nak tahu kenapa? Sebab masa tue juga la geng2 neh dok sebarkan risalah tolak hudud. Nak saman PAS sebab buat usul hudud untuk dibentangkan di parlimen. Siap nak buat bentang orang supaya ahli parlimen PAS tak dibenarkan masuk untuk bahas isu usul. Tak lupa juga iklan2 di kedai tertentu yang mengajak orang ramai tolak hudud. Kalau bukan GERAKAN dan MCA, takan kerja UMNO kot?

Haha.. 

Tapi apa pun kepada cybertroopers UMNO.

Teruskan buat lawak bangang lagi ek.

Kita orang nak gelak neh.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...